Ik probeer al geruime tijd mijn computer te verkopen. Nu doe ik dit niet omdat ik ontevreden ben maar omdat ik hem niet volledig benut en liever een laptop heb. Maar het probleem is dat ik geen reacties krijg. Het gaat om het volgende systeem:
Moederbord: MSI Neo2 K8T Fir
CPU: AMD 3500+ S939
200GB hardeschijf
2GB Werkgeheugen (4x512MB, dual channel)
Videokaart: XFX 6600GT 128DDR3
Kast: CoolerMaster Stacker.
Beeldscherm: LG F700P of een 21`Inch Fujitsu Siemens monitor
1x een cd-rom brander 52x32x52
1x DVD brander DVD-R/W+- DL
1x DVD speler 16x.
Voeding: Antec NeoPower 450Watt
Tv-kaart: WinTV 250
Software: Windows XP Pro en Norton SystemWorks 2005 legaal.
De computer is stil. De GPU en CPU worden gekoeld door Zalman koelers. De andere ventilatoren draaien op 5v.
De reden dat ik de computer verkoopt is omdat ik hem niet gebruik voor games. Ik had dit wel verwacht maar dit komt er gewoon niet van en het is zonde om hem te laten staan.
Ik heb dit systeem al op Marktplaats gezet maar deze wordt verwijderd omdat de waarde hoger is dan €200,- Ook het vraag en aanbod systeem van Tweakers.net levert niks op.
Wie O Wie heeft er tips voor mij?
Nog een vraag:
Wat vinden jullie deze computer waard? In de “Hoeveel is dit nog waard - deel 27” topic wordt alleen door Terw_Dan een prijs gegeven.
Moederbord: MSI Neo2 K8T Fir
CPU: AMD 3500+ S939
200GB hardeschijf
2GB Werkgeheugen (4x512MB, dual channel)
Videokaart: XFX 6600GT 128DDR3
Kast: CoolerMaster Stacker.
Beeldscherm: LG F700P of een 21`Inch Fujitsu Siemens monitor
1x een cd-rom brander 52x32x52
1x DVD brander DVD-R/W+- DL
1x DVD speler 16x.
Voeding: Antec NeoPower 450Watt
Tv-kaart: WinTV 250
Software: Windows XP Pro en Norton SystemWorks 2005 legaal.
De computer is stil. De GPU en CPU worden gekoeld door Zalman koelers. De andere ventilatoren draaien op 5v.
De reden dat ik de computer verkoopt is omdat ik hem niet gebruik voor games. Ik had dit wel verwacht maar dit komt er gewoon niet van en het is zonde om hem te laten staan.
Ik heb dit systeem al op Marktplaats gezet maar deze wordt verwijderd omdat de waarde hoger is dan €200,- Ook het vraag en aanbod systeem van Tweakers.net levert niks op.
Wie O Wie heeft er tips voor mij?
Nog een vraag:
Wat vinden jullie deze computer waard? In de “Hoeveel is dit nog waard - deel 27” topic wordt alleen door Terw_Dan een prijs gegeven.
[ Voor 4% gewijzigd door Mentox op 03-01-2006 13:05 ]
Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.