Tips voor verkoop en mening over systeem.

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-10-2025
Ik probeer al geruime tijd mijn computer te verkopen. Nu doe ik dit niet omdat ik ontevreden ben maar omdat ik hem niet volledig benut en liever een laptop heb. Maar het probleem is dat ik geen reacties krijg. Het gaat om het volgende systeem:

Moederbord: MSI Neo2 K8T Fir
CPU: AMD 3500+ S939
200GB hardeschijf
2GB Werkgeheugen (4x512MB, dual channel)
Videokaart: XFX 6600GT 128DDR3
Kast: CoolerMaster Stacker.
Beeldscherm: LG F700P of een 21`Inch Fujitsu Siemens monitor
1x een cd-rom brander 52x32x52
1x DVD brander DVD-R/W+- DL
1x DVD speler 16x.
Voeding: Antec NeoPower 450Watt
Tv-kaart: WinTV 250
Software: Windows XP Pro en Norton SystemWorks 2005 legaal.
De computer is stil. De GPU en CPU worden gekoeld door Zalman koelers. De andere ventilatoren draaien op 5v.

De reden dat ik de computer verkoopt is omdat ik hem niet gebruik voor games. Ik had dit wel verwacht maar dit komt er gewoon niet van en het is zonde om hem te laten staan.

Ik heb dit systeem al op Marktplaats gezet maar deze wordt verwijderd omdat de waarde hoger is dan €200,- Ook het vraag en aanbod systeem van Tweakers.net levert niks op.

Wie O Wie heeft er tips voor mij?

Nog een vraag:
Wat vinden jullie deze computer waard? In de “Hoeveel is dit nog waard - deel 27” topic wordt alleen door Terw_Dan een prijs gegeven.

[ Voor 4% gewijzigd door Mentox op 03-01-2006 13:05 ]

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:07

markvt

Peppi Cola

Watvoor cpu zit erin?

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-01 14:01

gakkethijs

niks

speurders.nl? of je zet hem op e-bay of je betaalt gewoon er voor om hem op markplaats te zetten.

Verwijderd

Betaal de extra kosten op marktplaats dan kan i niet verwijderd worden.

Verwijderd

complete systemen niet op tweakers verkopen.. werkt niet.
Gewoon op markptplaats die paar euro dokken en hem te koop zetten.

Je kunt hem ook in onderdelen verkopen, dan is het gratis. probleem is dat het meer werk is en dat je wss met enkele dingen langer blijft zitten, als je het slim doet kun je er overgens wel meer voor vangen dan met een compleet systeem.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2006 12:48 ]

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-02 19:47

Just_I

What did you just say?

Misschien handig om er een HDD bij in te schroeven ;) . Misschien is er ook nog een advertentie krantje daar bij jou in de buurt (Snuffelkrant heet het hier). Heb je ook al je vrienden, kennisen, buren en familie geïnformeerd.

@ markvt: Dat staat erbij, onder het moederbord. Of bedoel je wat voor core de CPU heeft?

[ Voor 18% gewijzigd door Just_I op 03-01-2006 12:53 ]

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-02 16:24

BHQ

|:( CPU: AMD 3500+ S939.

• Mentox
:o wat ben jij snel boos :o Nee het is mijn fout, was de CPU vergeten te melden.

Ik heb het systeem al op E-bay en speurders.nl geplaatst maar de reacties zijn niet echt geweldig "ik bied 240 voor je pctje". Nu kreeg ik via marktplaats ook wel enkle bieders via de mail maar dat was ook maar tot €300,-

Is mijn systeem echt zo weinig waard? het lijkt me stug want ik betaalde er ruim €1200,- voor en dat is ong een jaar geleden. De videokaart kwam er later bij.

[ Voor 25% gewijzigd door Mentox op 03-01-2006 12:55 ]

Verwijderd

je kan proberen om tegen een laptop te ruilen

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-02 19:47

Just_I

What did you just say?

Welke prijs gaf Terw_dan dan aan in het "Wat is dit nog waard topic?"? Daarnaast is het ook niet zo gek dat je van die lage bedragen geboden krijgt aangezien we toch Nederlanders blijven en graag alles zo goedkoop mogelijk willen hebben. Maar ik neem aan dat je in de advertentie ook wel zet hoeveel jij voor je systeempje wil hebben.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• Mentox
@ ShRoomed
Tegen een andere laptop? Dat zal jammer genoeg niet gaan denk ik want ik wil een MSI S260/S270
Just_I schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:57:
Welke prijs gaf Terw_dan dan aan in het "Wat is dit nog waard topic?"? Daarnaast is het ook niet zo gek dat je van die lage bedragen geboden krijgt aangezien we toch Nederlanders blijven en graag alles zo goedkoop mogelijk willen hebben. Maar ik neem aan dat je in de advertentie ook wel zet hoeveel jij voor je systeempje wil hebben.
Terw_dan gaf ongeveer €900,- zonder TV-kaart en volgens mij ook zonder beeldscherm.
Hoeveel ik er voor vraag? Tja das een van de redenen dat ik dit topic open, ik heb geen idee.

[ Voor 78% gewijzigd door Mentox op 03-01-2006 13:02 ]

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06-2025

JvW

On my way home...

Misschien kun je via de V&A op tweakers wel een aantal van je onderdelen los verkopen. Dan kom je wellicht beter uit.

Het systeem is, m.i., meer waard dan E300,-. Maar dan moet iemand het je er wel voor geven. Ik vind het een aardig systeem, en ergens ben ik nog wel geinteresseerd ook. Maar er zit teveel bij wat ik echt niet nodig heb, en dan wordt het een dure aanschaf.

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

• Whizzy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-01 20:18
Probeer anders E-bay (Alleen nederland) en zet er een minimum verkoop opbrengst aan vast. Niet geschoten is altijd mis.

If it still works, tweak it ! until it is broke.. then start over again..

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-02 16:24

BHQ

Mento schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:52:
[...]

:o wat ben jij snel boos :o Nee het is mijn fout, was de CPU vergeten te melden.
Ik zag geen edit-berichtje, vandaar :)

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-02 15:23
Ik schat de waarde van je PC op 900€

Maar dat zal je alleen krijgen als je alles los verkoopt!!

A Soldiers manual and a pair of boots.

Verwijderd

Je processor is in ieder geval nog maar 200 waard, waar jij er ~700 voor betaald hebt. Zo hard gaat dat.

• Mentox
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 13:15:
Je processor is in ieder geval nog maar 200 waard, waar jij er ~700 voor betaald hebt. Zo hard gaat dat.
ja, ik weet het, echter heb ik er toen €290 voor gegeven. Dus dat is een vermindering van €90, maar dat het zo gaat weet ik ook. Daar zit ik niet echt mee.

Verwijderd

ik vind 900 euro nogal aan de hoge kant eigenlijk..vooral voor een geheel systeem ga je dat lastig redden.
Als je voor de onderdelen los gaat zou ik zeggen dat zo'n 600-700 (-800 als je je best doet) prima haalbaar moet zijn (beeldscherm niet mee gerekend, geen verstand van)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2006 13:36 ]

• exempt
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-12-2023
je mag um wel ruilen tegen mijn laptop;)

link:

Modbreak:Niet spammen svp ;)

[ Voor 37% gewijzigd door BalusC op 03-01-2006 15:24 ]

Why should I take life so seriously, I just wanna do what I like to do...!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:36

Snuffel

Vroem!

Ik heb wel interesse in je mobo + cpu :)

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• Mentox
@Exempt
Hij ziet er erg leuk uit maar het is wel de bedoeling dat ik VMWare kan blijven gebruiken. Op jouw laptop gaat het jammer genoeg niet echt lekker werken.
@snuffel: Hoeveel wou je er voor geven? reageer aub in je vorige post.

[ Voor 21% gewijzigd door Mentox op 03-01-2006 15:01 ]

• exempt
iemand anders intresse? O-)

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Mento schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:26:
Ik heb dit systeem al op Marktplaats gezet maar deze wordt verwijderd omdat de waarde hoger is dan €200,- Ook het vraag en aanbod systeem van Tweakers.net levert niks op.

Wie O Wie heeft er tips voor mij?

Nog een vraag:
Wat vinden jullie deze computer waard? In de “Hoeveel is dit nog waard - deel 27” topic wordt alleen door Terw_Dan een prijs gegeven.
Geduld hebben en wachten of geld uitgeven om hem te verkopen.

Dit topic lijkt me meer bedoeld om proberen te verkopen want hoe je dat het best kunt doen heb je zelf al bedacht.

ARME AOW’er

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-02 10:27
600 euro O-) :X

• exempt
je moet gewoon geduld hebben,
wachten tot de juiste persoon hem tegen komt!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

www.tweakers.net/aanbod
www.marktplaats.nl
www.speurders.nl
www.ebay.nl
www.geduldhebben.nl

In ieder geval is dit niet de bedoeling hier op GoT, dicht dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.