Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-11 11:07
Ik zag gisteren dat mobiblu(bekend van de kleinste mp3speler) een nieuwe hdd-mp3speler uit gaat brengen.
ik heb gezocht, vond wat informatie, vooral bij dapreview.
Die info is gedateerd, en klopt ook niet helemaal volgens mij.
Weet iemand meer van deze speler? Weet iemand wat voor hdd erin zit, welke media het kan afspelen. Ik heb o.a. gelezen dat ie met jpg's om kan gaan, mpg4, mp3, ogg, en dat er 2 versies kwamen: 6 en 8 GB.
Hierstaat wat info, die recent is, en denk ik het meest in de buurt komt van de werkelijkheid, er is een koreaanse review, die vertaald is mbv babelfish.
Weet iemand wanneer deze speler in de nederlandse schappen ligt?

PS excuses @ deed2k2 voor mijn opening van het vorige topic(ook mobiblu)

vrede in rust

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:01

Piggen

Lekker bakkie

Ik zou het niet weten. Volgens berichten komt hij in ieder geval niet naar Amerika, dus het is maar de vraag of hij ook naar Europa komt.

Ik zou de importeur mailen. Die weten wellicht meer.

• Nas T
wie is de importeur? of wat is zijn mailadres? Ik heb wel mobiblu zelf gemaild(support), maar nog geen reactie, maar dat zal wel heel lang op zich laten wachten(of gewoon niet).

vrede in rust

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:01

Piggen

Lekker bakkie

Gast, klik eens op het woordje 'importeur' ;)

Enfin, info@mafico.com

• Nas T
???sorry over het hoofd gezien. Mail hem gelijk.:p

vrede in rust

• Nas T
Jeej, heb reactie van iemand van Hyunwon. Degene die ik gemaild heb, was op de ces, en kon me niet in alle vragen beantwoorden, zoals prijs, en leveringstijden.
Ik heb de specificaties, ik weet niet zeker of dit de exacte specificaties zijn(ik heb horen noemen dat er een 6 en 8GB versie uitkwamen), maar ik ben bijna zeker van wel. Wel vreemd is dat er spelers tussen zitten die hier heel onbekend zijn, zoals de dah1300(mij geheel onbekend)
1"8GB seagate hdd
mediatypes: mp3/wma/wav/ogg/jpeg en hij speelt films af, met het formaat pix(er zou converteersoftware bij de speler inbegrepen zitten)
drm support, fm radio incl recording, voice recording, direct encoding,
usb2.0, 40 Mbps,
li-polymeer accu, 12 uur audio, 6 uur video spelen,
86,7g met ingebouwde batterij,
91,5*53,8*14,8mm,
plug&play(jes:D), id3tag, playlist(ik heb gelezen met m3u, maar staat niet in mijn pdf), firmware upgradeable,
1,8" scherm, 262.000 kleuren, 8 regels,
nav tijdens playmode, multiling songtitle display, srs, 11 voorgeprogrammeerde eq instellingen, 2 eigen, resume functie(als je hem uitzet, begint de speler waar hij was geëindigd),
Normal, Normal Folder, Repeat 1, Repeat Folder, Repeat All, Shuffle Folder, Shuffle All, Intro, Study
graphic EQ, 18mW
Photo View(JPEG), Text View, and Plays Movie Files with Trans-code program included. Pre-set FM Radio Recording, Alarm, BookMark, Tempo Control.
Alle standaard dingen zitten erbij(usbcable, line-in, oplader, software, etc), en een beschermhoes.

Zodra ik meer of echt de exacte info heb, zal ik dit laten weten. Ik hoop dat jullie hier genoeg aan hebben. Ik voorlopig wel, maar ik wil nog meer weten(hoe zit het met de jpegviewer, etc)

vrede in rust

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik neem aan dat je 40MBps bedoelt? 40mbps komt meer in de buurt van USB 1.1.
Verder zijn de specs niet erg bijzonder, alleen dat ie songteksten kan laten zien is wel leuk. De video opties van dit ding lijken me niks.

• Nas T
Nee, 40 Mbps. Anders zou het in de buurt komen van een echte fullsize hdd, en 40Mbps is 5 MBps, wat gewoon is voor dit formaat. ik kan je het pdf-bestand sturen als je wilt(als je je email geeft(als dit niet in je pro staat). En idd, er zit niet echt iets unieks op.
Maar ik hoop dat dat ten goede komt aan de degelijkheid, de stabiliteit. Daarnaast hoop ik ook dat de functionaliteiten goed zijn uitgewerkt, denk aan diashow voor foto's, inzoomen, versneld afspelen video, beeld stopzetten, etc. Ik hoop ook dat er een usb-host opzit, zo kan ik misschien foto's van mijn camera "overtanken" naar de mp3speler, en m3u-playlist compatibiliteit is ook makkelijk.
Ik heb nu een mobiblu dhh100-5, daar ben ik best tevreden over, al zijn er een aantal missers. De firmware is niet heel stabiel, en gemaakte playlist verdwijnen als je er een extra bestand bij zet. Kost toch weer een hoop moeite(tot wel een uur).
Maar mobiblu geeft waar voor zijn geld. Er zat voor €200 speakertjes op de speler zelf(a 300mW), een sd/mmc cardslot, met de mogelijkheid de inhoud van een kaart te kopiëren naar de speler. Verders zit er zo ongeveer alles aan wat er op hoort te zitten. Helaas blijft iedereen voor de ipod gaan, die ik alleen al niet zou kopen wegens het feit van misleiding(de speler is "plug&play", in feite moet je Itunes installeren, en iets aanvinken. Dan wordt je speler wel herkend)Ik gebruik mijn mp3speler ook als usbstick, een ipod kan dat dus niet, ik kan niet elke keer op school itunes installeren.

vrede in rust

• Nas T
mijn oog is gevallen op een istation i2. Zijn er mensen die ervaringen met de speler hebben? Graag positieve en negatieve ervaringen....

vrede in rust

• mathijsv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:05
Trouwens, wat betreft die Mobiblu DHH-200, daar is nu al officiele informatie over te vinden op de officiele website van Mobiblu America. (hoewel er nog geen link is naar deze pagina). Hij komt trouwens ook naar Europa, hij staat immers ook al aangekondigd op de Europese Mobiblu website.

• Nas T
Dat hij naar de Europese markt kwam wist ik al, hij stond ook op de Europese website. Maar de info is ook niet uitgebreid, ik kon de speler trouwens zelf niet vinden op de amerikaanse website...
Maar ik probeer nu voor de istation te gaan, want ik denk dat voordat ik weet wanneer de speler überhaupt naar de europese markt kom, ik alweer een maand verder ben, en dan zal ik wel te horen krijgen dat hij "voor de zomer" er is...
En deze week kan ik de istation al krijgen. 2ehands zelfde prijs, alleen er zit 2 tot 3 keer zoveel mogelijkheden op.

vrede in rust

• Nas T
Ik kon de istation i2 niet 2ehands krijgen, hij ging stuk voordat de verkoop doorging. Na lang wikken en wegen heb ik de speler nieuw gekocht: 350 euro, via inkoopacties.net en samenkopen.net.
Ik ben er zeer tevreden over. Het scherm is van goede kwaliteit, en er zit tv out op. Niet alleen video's zijn dan te bekijken op de t.v., maar alles wat je normaal op het scherm zou zien. De kwaliteit is ok, niet geweldig, maar dat had ik ook niet verwacht. Jammer is dat de speler nu een aantal keer is vastgelopen, en nu de nieuwere firmware(1.1.8) erop staat, ook al 1 keer. Tot nu geen gevolgen gehad, hoop dat het ook niet, of niet vaak meer gebeurd.

vrede in rust

• Nas T
De istation i2 is echt super. Voor 350 euro krijg je echt veel waar voor je geld. Een videospeler, met tv-out, 5.1 geluid, en nog veel, veel meer. Een usb-host, voor als je op vakantie je foto's wilt overladen, een afstandbediening, touchscreen, je kunt foto's weergeven, playlists maken via winamp en deze gebruiken, ondertitels aan je films toevoegen, wat kleine spelletjes spelen, een txt-viewer, een woordenboek(engels-engels), een rekenmachine met iets meer dan optellen aftrekken(o.a. goniometrische berekeningen, zoals cosinus, sinus, tangens), een bestandsbrowser, om bestanden te zoeken en te verwijderen, een fm-radio met 16 presets, opnamemogelijkheden.

Een goede mp3speler kost al snel 250 euro, een pmp(die video's afspeelt en zo), als snel tegen de 400 euro aan. En dan zijn ze zeker niet zo ongelooflijk uitgebreid.
Maar er zijn minpuntjes: vastlopers: soms loopt de speler ineens vast. Ben er niet uit of er iets specifieks de oorzaak van is, maar heel hinderlijk is het niet. Batterij los, en vast, aanzetten, en alles doet het weer. Ik heb helaas 1 slechte pixel, garantie is pas bij 3. Maar toch heb ik er geen last van. Als je er aan denkt, dan zie je het. De pixel is rood of wit(of daartussenin), dit zie je eigenlijk alleen bij een zwarte achtergrond, zoals bij films. Maar die kijk ik toch liever via een televisie.

vrede in rust

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Nas T: leuk dat je een istation i2 hebt gekocht, maar dit topic gaat over de Mobileblu dhh 200, graag je ervaringen in een ander topic als je die wilt delen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1