Toon posts:

Programma opent niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het programma Imageprint v6 (print software) geinstalleerd. Als ik deze open dan verschijnt er even een beeld van de software maar daarna wordt het programma direct weer afgesloten. Al diverse malen met de uninstall icon gedeinstalleerd en weer opnieuw geinstalleerd maar dit geeft geen verbetering.
Wat te doen?

OS XP sp2

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:29

Outerspace

Admin General Chat
Kijk eens in je taakbeheer als hij ook daadwerkelijk word afgesloten. Zo ja, dan moet je een nieuwe versie (of een oudere) installeren. Zo niet, moet je hem even activeren :)

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
Outerspace schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 10:55:
Kijk eens in je taakbeheer als hij ook daadwerkelijk word afgesloten. Zo ja, dan moet je een nieuwe versie (of een oudere) installeren. Zo niet, moet je hem even activeren :)
Bij taakbeheer is het programma niet te zien. Het programma heeft het in het verleden altijd gedaan. Door omstandigheden heb ik het opnieuw moeten installeren.

• mbaltus
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-08 16:07
Wordt er in je event log nog een bepaalde melding gegevens
(Rechter muis op Mijn Computer -> Beheren -> Logboeken en dan de Applicatie en Systeem logboeken)??

The trouble with doing something right the first time is that nobody appreciates how difficult it is

Verwijderd

Topicstarter
mbaltus schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 13:43:
Wordt er in je event log nog een bepaalde melding gegevens
(Rechter muis op Mijn Computer -> Beheren -> Logboeken en dan de Applicatie en Systeem logboeken)??
Bedankt maar ook daar zie ik niets veranderen als ik het programma heb geprobeert op te starten.