Beste Tweakers,
Ik zit met het volgende probleem. Ik wil het voor elkaar zien te krijgen om mijn beeld 90 graden te laten draaien onder windows 2000. Ik zal eerst mijn specs geven:
Systeem: Dell GX620
Monitor: Dell 1704FPT
GPU: Onboard Intel 82945G Express Chipset
Software: W2K met SP4 en alle laatste updates incl DX 9.0c
Het probleem is dat ik gewoon niet kan selecteren dat hij 90° moet draaien terwijl ik dat onder WinXP wel kan (180° draaien gaat wel trouwens).
Nu kan het natuurlijk gewoon zijn dat W2K dit niet ondersteund, maar aangezien er wel speciale software (Pivot Pro) voor is die wel werkt, lijkt me dit sterk.
Uiteraard heb ik de drivers van zowel de monitor als de GPU up-to-date gebracht.
Is dit een onduidelijk verhaal of mist er nog informatie dan hoor ik het graag.
WiseGuy
Ik zit met het volgende probleem. Ik wil het voor elkaar zien te krijgen om mijn beeld 90 graden te laten draaien onder windows 2000. Ik zal eerst mijn specs geven:
Systeem: Dell GX620
Monitor: Dell 1704FPT
GPU: Onboard Intel 82945G Express Chipset
Software: W2K met SP4 en alle laatste updates incl DX 9.0c
Het probleem is dat ik gewoon niet kan selecteren dat hij 90° moet draaien terwijl ik dat onder WinXP wel kan (180° draaien gaat wel trouwens).
Nu kan het natuurlijk gewoon zijn dat W2K dit niet ondersteund, maar aangezien er wel speciale software (Pivot Pro) voor is die wel werkt, lijkt me dit sterk.
Uiteraard heb ik de drivers van zowel de monitor als de GPU up-to-date gebracht.
Is dit een onduidelijk verhaal of mist er nog informatie dan hoor ik het graag.
WiseGuy
I stuck my head out of the window and got arrested for mooning