Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PS] Verkeerde info canon ixus 50

Pagina: 1
Acties:

• RwD
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

RwD

kloonikoon

Topicstarter
Ik las deze review En zag bijna op het einde staan: "Het is bijvoorbeeld niet mogelijk de sluitertijd handmatig in te stellen." Nu wilde ik hierop reageren bij de review zelf, maar dit mag blijkbaar niet meer na 3 weken (waarom :?). De canon ixus 50 heeft namelijk wel een sluitertijd instelling, hij is alleen onhandig te activeren (in menu langere sluiterijd op Aan zetten, en dan in handmatige modus de sluiterijd in stellen (waardes boven 1 seconde)). Dit alles staat gewoon in de handleiding.

Mijn vraag nu is hoe ik iemand hier op kan wijzen als ik niet kan reageren op een review omdat ik er niet meteen bij was toen hij de review plaatste?? Op deze manier kan ik ook vanalles roepen en als niemand het ziet 3 weken lang kan niemand er op reageren...

Andere vraag is of iemand deze reactie er wel bij kan zetten.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Dat is zo te zien een probleem van het reactie systeem, dat voor de nieuwsposts is ontworpen. Kun je dit op Devtrack aankaarten svp :)

• RwD
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

RwD

kloonikoon

Topicstarter
Mocht iemand er ook maar een beetje in geinteresseerd zijn, dan kun je hier zien dat ik het aangekaart heb; ik had 3 boeren en een 2 :+

(Dat is dus het issue met ID: 0001092)

ps, longbeard, de link die je gaf klopt niet, ik heb zelf devtrack moeten zoeken...

[ Voor 18% gewijzigd door RwD op 05-01-2006 12:26 ]