Toon posts:

[MSN] Remote gegevens opvragen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik heb thuis een file server draaien, ik wil graag via msn bestanden kunnen opvragen...

dus op de server draait msn, en als ik bijvoorbeeld vraag in msn "stuur c:\voorbeeld.txt" dat de server mij die file automatisch stuurd!

Ik weet wel dat er van die fake buddy's bestaan die automatisch reageren als je tegen ze praat...

Is dit mogelijk???????? _/-\o_ _/-\o_ O-)

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-08 07:25
De bestanden die je stuurt gaan ultra sloom, maar dat wist je zelf ook wel. MSN zuigt in file transfer.
Waarom niet gewoon een FTP server?

There is no replacement for displacement!

Verwijderd

Topicstarter
Ftp server draait al :-)

Tis meer voor de fun :) Is er niet een mogelijkheid om commando's aan tekst te koppel.

Dus als ik HOI stuur naar de server in msn dat hij dan het bestand verzend dat an het woord HOI gekoppeld is........

????????

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Dat lijkt me iets dat je zelf zou kunnen gaan bouwen. Overigens, als je met botjes wilt gaan "spelen" is er met irc veel meer te doen en zijn er meer min of meer kant-en-klare scripts te vinden :)

Maar kijk dus even naar MSN bots. En als het is om te leren: kijk hoe anderen een bot hebben gebouwd (welke programmeertalen ken je?) en maak er zelf een.

offtopic:
Een vraagteken is genoeg om een vraag aan te duiden ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Maar niemand die daar een proggie of al een bestaande bot weet???