windows server temp file

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• benprint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:02
Beste tweakers
IK heb een vreemd probleem.IK heb een windows2000 server met een paar terminal gebruikers.
We maken gebruik van een programma die een temp file nodig heeft. Als ik het in het de sleutel in het register invoer dan werkt het wel als administrator maar niet als end user. Ik heb het idee dat het register niet uitgelezen word door de eind gebruikers(rechten probleem?) want als ik ze lid maak van de groep administrators dan werkt het ook zoals het moet. Ik heb me kapot gezocht op het interenet maar nergens een idee kunnen vinden waar ik zou moeten zoeken. Mischien iemand van jullie een idee. Nogmaals het gaat om terminal users. :?

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
tsja.... vind het niet echt PNS

al zeker niet als ik je TS zie
"windows server temp file" kan heeeeel veel zijn

zou zeggen, gebruik regmon eens, tooltje is te vinden op sysinternals.com
hiermee kan je rechten problemen opzoeken

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

van een programma
een temp
de sleutel in het register
het register niet
dan werkt het ook zoals het moet
Je hebt een post gemaakt die ongeveer minder informatie bevat dan als je een post had gemaakt met "lalalalaalala".

Al bovenstaande termen, maak die eens duidelijk (welk programma, welke temp directory, welk registry gedeelte, welke registry key, wat werkt niet zoals het moet, wat gebeurt er, etc, etc).

• Abom
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:06
Laat me raden, je hebt je registry key in HKEY_Current_User gezet als Administrator of de gebruikers hebben gewoon simpel weg niet voldoende rechten op de betreffende map (iets wat ik niet hoop voor jou).

[ Voor 43% gewijzigd door Abom op 03-01-2006 10:20 ]

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:19

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Kom op zeg, PNS is geen raad mijn probleempjes forum.
Verder zou ik eens beginnen om zowel de software installatie als de setings te doen onder install mode ipv simpel als admin er doorheen te rossen.

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.