in win98 kon je met uitvoeren/msconfig allerlei dingen aanpassen, waaronder ook wat er allemaal bij het opstarten voor programma's geladen worden, nu heb ik dingen in mijn taakbalk staan die ik helemaal niet nodig vind, zoals dat gele speakertje, maar ik heb dat ding van creative ook al, en dan heb ik nog een paar vage programa's ge uninstalled waar ook nog weer dingen van zijn achter gebleven, hoe verander ik dat in windows????
ipv msconfig kun je ook regedit intypen
En dan is het meeste wel te vinden in localmachine/software/microsoft/windows/currenrVersion oid
Maar dat gele speakertje kun je ook gewoon via het config scherm uitzetten hoor.
En dat creative(update) ding kan je weghalen door updtray.exe (oid) van je comp te halen
En dan is het meeste wel te vinden in localmachine/software/microsoft/windows/currenrVersion oid
Maar dat gele speakertje kun je ook gewoon via het config scherm uitzetten hoor.
En dat creative(update) ding kan je weghalen door updtray.exe (oid) van je comp te halen
Wat dacht je van SURTSJ dit onderwerp is al 10000000000000x langs gekomen!
Verwijderd
Mogelijkheid 1:
De services die automatisch opgestart worden, disable je in het service control panel (start - settings - control panel - administrative tools – services).
Mogelijkheid 2:
Startup.cpl
Een programma waarmee je kan zien wat de PC opstart als Windows start. Kopieer het naar Windows\system of winnt\system32 en hij staat in het configuratiescherm.
De services die automatisch opgestart worden, disable je in het service control panel (start - settings - control panel - administrative tools – services).
Mogelijkheid 2:
Startup.cpl
Een programma waarmee je kan zien wat de PC opstart als Windows start. Kopieer het naar Windows\system of winnt\system32 en hij staat in het configuratiescherm.
Dag,
Ik zat ook met hetzelfde probleem en zelf hou ik niet zo van spelen met m'n register. Msconfig is gewoon super handig.
Ik heb het gekopieerd van m'n windows98 computer. Als je het opstart krijg je twee foutmeldingen maar het werkt perfect. Mocht je geen win98 meer hebben dan kun je me altijd mailen dan mail ik je het bestandje wel.
Afz. MOL
rebel-without-a-clue@planet.nl
Ik zat ook met hetzelfde probleem en zelf hou ik niet zo van spelen met m'n register. Msconfig is gewoon super handig.
Ik heb het gekopieerd van m'n windows98 computer. Als je het opstart krijg je twee foutmeldingen maar het werkt perfect. Mocht je geen win98 meer hebben dan kun je me altijd mailen dan mail ik je het bestandje wel.
Afz. MOL
rebel-without-a-clue@planet.nl
sorry, ik had de search ook al gebruikt, maar dat leverde weinig resultaatOp zaterdag 20 januari 2001 18:08 schreef r00tie het volgende:
Wat dacht je van SURTSJ dit onderwerp is al 10000000000000x langs gekomen!
hartelijk bedankt voor optie 2, is een zeer handig programmatje:)Op zaterdag 20 januari 2001 18:16 schreef TheCore het volgende:
Mogelijkheid 1:
Mogelijkheid 2:
Startup.cpl
Pagina: 1