Toon posts:

opslaan van een bestand begint traag: harddisk vol?

Pagina: 1
Acties:
  • 308 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
dag, als ik een bestand wil opslaan, dan zeg ik opslaan als, en sinds een tijdje verschijnt er dan eerst een zaklampje die heen en weer gaat, dit duurt zo'n 15 sec. en dan kan ik pas de file opslaan.

Hoe komt dit?

harddisk te vol?

heb m gepartitioneerd: C heeft nog 10 van de 30 gig D heeft nog 18 van de 47 gig

thx

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-02 21:07

vehpol

Go Go Gadget!

Gezien de hoeveelheid vrije schijfruimte denk ik niet dat je in die richting moet zoeken. Het hangt er vaak ook wel vanaf hoe groot de bestanden zijn die je wilt opslaan hoe lang het duurt voordat het downloaden begint.

Je schrijft niet waarvandaan je een bestand wilt opslaan of wat je wat dat betreft geprobeerd hebt. Maar ik heb laatst zelf bevonden dat als je bij de downloads van FireFox niet af en toe even op het knopje "clean up" drukt, dat het opslaan dan met de file langer duurt. Tot dat je na een tijdje inderdaad enkele seconden zit te wachten.

Ceci n'est pas une signature!

Verwijderd

Topicstarter
neen, dat is het niet. Er staat niets in dat lijstje.

Wat kan het wel zijn?

• msteggink
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:26
Zit die directory waar je hem wilt opslaan niet stampendsvol met andere bestanden?

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-02 20:26
dan zit de map waar jij in wilt opstaan vol met heel veel bestanden, dan duurt het weergeven ervan erg lang

PSN: djmurcielago

Verwijderd

Topicstarter
hmm.. geloof van niet, want ik heb het ook als ik de windows toets en "E" intoets, opent ie "deze computer"en daar staan niet veel losse bestanden.. niet 1

Verwijderd

Misschien handig om je specs te zeggen.

Draai Hitman pro eens, misschien heb je spy/adware of virussen.

• parm
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-02 23:28
Dit heb ik ook soms, nadat mijn pc eer dan 48 uur aangestaan heeft.
Misschien komt het omdat jouw pc heeel veel andere applicaties open heeft staan / processen aan het draaien is, en je CPU zo al (over)balast is.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Heb je netwerkmappen openstaan?

Verwijderd

Topicstarter
neee, ik heb geen netwerkmappen openstaan, en nee ik heb mijn pc niet langer dan 48 uur aanstaan...

hitman pro draai ik regelmatig, geen virussen op spyware oid.

weet iemand hoe ik dit op kan lossen ( nogal irritant namelijk)

• TetsuoShima
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-12-2025

TetsuoShima

low energy output

defrag nodig?
virusscanner die file controleert?

Evil is done without effort, naturally, it is the working of fate; good is always the product of an art.

• Draakje078
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 31-03-2024
Het kan ook dat de prefetch van windows inmiddels redelijk vol is. Een heel mooi programma om je hd op te ruimen is diskcleaner wat hier te downloaden is (freeware).

C2D 6750, 8GB DDR667, Asus P5K-SE

Verwijderd

Topicstarter
heb het progje gedraaid, geen resultaten...
Pagina: 1