Erg veel van 1 naar 0

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thegve
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 08:23
Ik was even mijn reacties aan het nazoeken en het viel me op dat in het Alienware topic wel erg veel naar 0 gemod is. Lijkt me iemand met nog een zware kater oid die even alles van standaardniveau naar 0 gemod heeft. Gaat me nog niet eens zozeer om mn eigen post (On-topic,behulpzaam en met enkele reacties erop zou naar mijn mening vrij onwaarschijnlijk op 0 kunnen uitkomen) maar de helft van de reacties word hiermee met een standaard niveau onleesbaar, terwijl er best wel een aantal inzichtvolle of aanvullende reacties bijzitten.
edit:
nieuws: Alienware komt met entry-level notebook extra luxe, met link :)

[ Voor 6% gewijzigd door thegve op 03-01-2006 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedswitch
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-09 11:09
Er word in dat topic ook wel erg veel heen en weder geschreeuwd over alienware, acer en de kwaliteit van bijde. IMHO zijn er behoorlijk wat redelijk offtopic reacties bij.

Dat er een beetje streng gemod is in dit topic is dus wel nodig, hoewel sommige reacties idd een te lage score krijgen toebedeeld.

Speedswitch gaat nog wat met +1 en -1's rondstrooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:00

botoo

💀 too old to die young

Wat vinden jullie hiervan?
Beetje zwakke specs voor 900 Dollar :r
Bijvoorbeeld de Acer Aspire 5024WLMi (Turion 1.8GHz; 512MB; 80GB; 15,4"TFT; WXP Home) kost 978.- Euro.
Wmb een troll door de :r toevoeging.
Verder ook nauwelijks toegevoegde waarde, opzoeken wat een willekeurige concurrent levert is niet meer dan offtopic. Of ben ik te streng?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedswitch
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-09 11:09
Wat vinden jullie hiervan?
Dat die op +2 staat is imho echt overdreven. Ik denk dat een 0 offtopic beter bij deze reactie past.
Wat mij betreft dus niet te streng Botoo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thegve
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 08:23
Waarvoor zit eigenlijk de :r smiley op de frontpage. Op Got kan hij soms eens van pas komen, maar op de FP kun je daar zo'n beetje alleen maar mee trollen lijkt mij. "Ergens van kotsen" lijkt mij een nogal heftige manier van uitdrukken, gewoon een gedachte die zo ff bij me op kwam :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het artikel Sony en Toshiba blokkeren hybride HD-DVD/Blu-ray-speler staan er vanaf
nieuws: Sony en Toshiba blokkeren hybride HD-DVD/Blu-ray-speler
Een aantal reacties achter elkaar op 0-off-topic, terwijl niet in alle gevallen ook daadwerkelijk off-topic gereageerd is.

Omdat de eerste van die serie op 0 staat zijn de daarop volgende reactie voor de meeste users niet te zien. Een stukje discussie/commentaar is er op die manier "verloren" gegaan.

Zou er een iemand naar kunnen kijken svp ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:00

botoo

💀 too old to die young

Daar is idd een mismoderator bezig geweest, gelukkig kan alles nog door normale moderaties * hint * rechtgetrokken worden :).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 16:26:
Daar is idd een mismoderator bezig geweest, gelukkig kan alles nog door normale moderaties * hint * rechtgetrokken worden :).
Ik zou het best willen modereren, maar ik heb reeds 2x gereageerd (dus da ga nie lukken) ;)

Maar ik zie dat ea alweer een beetje is rechtgetrokken :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2006 10:34 ]

Pagina: 1