Misschien kan iemand me nog helpen. Ik probeer mijn tv out aan de gang te krijgen maar het wil maar niet lukken. Ik heb een Ati 9800 pro met een svideo uitgang. Hierop heb ik een svideo kabel van 15 meter. Vervolgens een SCART-blok met schakelaar (staat op input) en dat SCART-blok zit vervolgens in mijn tv. Deze heb ik op het AV en SVHS kanaal geprobeerd maar dat wil maar niet.
Ik maak gebruik van de laatste drivers. Ik krijg totaal geen beeld, niet eens zwart/wit. Ik heb de grote tvout FAQ gelezen, bij andere gevallen hielp me deze altijd geweldig maar nu wil het maar niet lukken.
Force tv detection zorgt ervoor dat mijn tv in de catalyst software komt maar wanneer ik clone display doe, dan verschijnt er niks op mijn tv.
Ik maak gebruik van de laatste drivers. Ik krijg totaal geen beeld, niet eens zwart/wit. Ik heb de grote tvout FAQ gelezen, bij andere gevallen hielp me deze altijd geweldig maar nu wil het maar niet lukken.
Force tv detection zorgt ervoor dat mijn tv in de catalyst software komt maar wanneer ik clone display doe, dan verschijnt er niks op mijn tv.