Enkele dagen geleden heb ik een computer gekregen waar ineens alles van de harde-schijf was verdwenen, zelfs de partities. Vervolgens heb ik de computer opnieuw geinstalleerd en alles leek weer te werken. Maar na enkele dagen kreeg ik de computer alweer terug met hetzelfde probleem. Er is dus toch iets kapot aan de computer. Ik heb toen geprobeerd Powermax (Maxtor) te draaien, maar het diskettestation wilde de diskette niet booten. Voor de zekerheid heb ik toen een ander diskettestation geprobeerd, maar er volgde hetzelfde probleem. De DVD-brander werkt overigens nog wel naar behoren.
Wat denken jullie dat er defect is? Het lijkt mij eigenlijk niet dat het hier gaat om de compatibiliteitsproblemen tussen het moederbord en de harde-schijf. Bovendien heeft het systeem tot nu toe ongeveer een half jaar naar behoren gedraait. Aldus de eigenaar heeft de computer altijd stabiel gedraait.
Asus A8N-E nForce 4 Ultra
AMD Athlon 64+ 3000+ (S939)
512 MB DDR 400 Kingston Valueram (CL3)
Maxtor DiamondMax 10 200GB SATA
Asus nVidia Geforce 6600 128 MB PCI-X
Edit: Lelijke typfout in de titel, misschien ook onduidelijk?
Wat denken jullie dat er defect is? Het lijkt mij eigenlijk niet dat het hier gaat om de compatibiliteitsproblemen tussen het moederbord en de harde-schijf. Bovendien heeft het systeem tot nu toe ongeveer een half jaar naar behoren gedraait. Aldus de eigenaar heeft de computer altijd stabiel gedraait.
Asus A8N-E nForce 4 Ultra
AMD Athlon 64+ 3000+ (S939)
512 MB DDR 400 Kingston Valueram (CL3)
Maxtor DiamondMax 10 200GB SATA
Asus nVidia Geforce 6600 128 MB PCI-X
Edit: Lelijke typfout in de titel, misschien ook onduidelijk?
[ Voor 3% gewijzigd door Schelte op 02-01-2006 23:40 ]