Toon posts:

Boot scheduler ofzo?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er ergens eens iets over gelezen: je computer automatisch opstarten. Het is bijv 3:00 's nachts en je wilt dat je computer automatisch opstart om weet ik veel wat te gaan doen.

Bestaat zo'n programma nou: Wat ik dus zoek: Programma dat je computer automatisch (dus niet op afstand oid) opstart zonder dat je er wat voor hoeft te doen

Bedankt alvast!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:20
Dit kan je gewoon in het bios instellen bij Power, kan je zelfs met een druk op de toets instellen dat hij opstart :)

[ Voor 43% gewijzigd door STIMPPYYY op 02-01-2006 23:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
maar is er niet toevallig een programmatje voor aangezien ik niet zo'n held ben in het knoeien met mijn bios, anders moet ik me er toch maar eens in gaan verdiepen

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Een programma lijkt me niet echt handig, je PC staat namelijk uit, dus heeft geen kans om het programma te draaien. ;) Je zult je toch echt in de BIOS moeten gaan verdiepen. :)

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Nee maar ik dacht meer aan een programmatje dat de BIOS wijziging doorvoert, maar ik heb geen idee of dat ook bestaat. :)

Verwijderd

nee, dat bestaat niet
dat zal je toch echt even zelf moeten doen

maar waarom wil je dat ie opstart om 3 uur s'nachts :X

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-08 07:25
"bijvoorbeeld" staat er ook.

Bios wijzigingen doorvoeren vanuit Windows zijn nasty, gewoon even in je bios kijken, dat werkt het mooist.

There is no replacement for displacement!

Pagina: 1