Toon posts:

[MSN] Hoe en waar kon je ook alweer kijken wie online is...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er is/was ergens een pagina waar je kon zien of mensen aangemeld zijn in Messenger. Kan die niet meer vinden.
Heb al gezocht, maar kan niet de juiste 'woorden' vinden voor een zoekopdracht.

Verwijderd

Ik ben de site ook kwijt, maar de laatste keer dat ik controleerde was de tijd al met msn 6.2. Toen werkte de site wel maar de status kon niet meer uitgelezen worden ;)

• Str1ngS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-01 09:27

Str1ngS

Boe!

TnI 4 Life

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Verwijderd

Topicstarter
Ok thanks!!! Dat was de string die ik zocht... Maf zeg dat je soms niet weet hoe je het zoeken moet. ;)

Verwijderd

Vergeet trouwens niet dat het in 99% van de gevallen niet werkt . . . Ik heb mezelf als testpersoon gebruikt, en elke site geeft aan dat ik offline ben, terwijl ik toch echt lekker aan het chatten ben :Y)

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 10:28:
Vergeet trouwens niet dat het in 99% van de gevallen niet werkt . . . Ik heb mezelf als testpersoon gebruikt, en elke site geeft aan dat ik offline ben, terwijl ik toch echt lekker aan het chatten ben :Y)
Ja maar geloof dat dit met alle @hotmail.com adressen zijn, bij andere zegt ie wel de juiste status.

offtopic:
Lekker boeiend, als iemand je hebt geblocked zul je het er zelf wel naar gemaakt hebben :P

[ Voor 13% gewijzigd door Mavvie op 03-01-2006 14:09 ]

Twitter | Linkedin

Verwijderd

http://blockchecker.msnfanatic.com/index.php

De nick komt er ook tevoorschijn.

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-02 09:29

SeatRider

Hips don't lie

Evil M@V schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 14:08:
[...]
Ja maar geloof dat dit met alle @hotmail.com adressen zijn, bij andere zegt ie wel de juiste status.
Neen, ligt aan de versie MSN die die persoon gebruikt. Nieuwere versies staan standaard zo ingesteld dat ze alleen online info afgeven aan mensen die op hun allowlijst staan. En via zo'n anonieme site is dat dus niet het geval en ben je offline.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Pagina: 1