Ik kan een aantal pci kaarten niet installeren:
- Videokaart
- Netwerkkaart
- Geluidskaart
1 PCI kaart wordt wel geinstalleerd:
- Netwerkkaart 2
De exacte foutmelding is:
"De gegevens zijn ongeldig" en dan breekt hij de installatie af.
Ik heb gezocht hier op het forum en je vindt onder andere:
Netwerkkaart niet te installeren
win2000 "gegevens zijn ongeldig"
etc.
Vele hiervan hebben het over een paar dingen:
- installeren van de chipset drivers, dit heb ik gedaan (xp heeft de correct chipset drivers)
- aanpassen van register zodat je de rechten hebt om een pci kaart toe te voegen, dit heb ik ook gedaan
Ik heb nog meer geprobeerd, namelijk het verwijderen van de correct geinstalleerd netwerkkaart en in dat slot m'n videokaart gedaan. Geen succesvol resultaat.
XP is volledig opnieuw geinstalleerd terwijl de kaarten erin zaten. De versie van XP is inclusief SP2.
Extra info: het moederbord is een asus cslu2-c.
Alle drivers die nodig zijn, zijn beschikbaar in windows zelf (o.a. SB PCI live geluidskaart en s3 videokaart).
Ik heb geen idee meer wat ik nog meer kan doen, iemand wel?
- Videokaart
- Netwerkkaart
- Geluidskaart
1 PCI kaart wordt wel geinstalleerd:
- Netwerkkaart 2
De exacte foutmelding is:
"De gegevens zijn ongeldig" en dan breekt hij de installatie af.
Ik heb gezocht hier op het forum en je vindt onder andere:
Netwerkkaart niet te installeren
win2000 "gegevens zijn ongeldig"
etc.
Vele hiervan hebben het over een paar dingen:
- installeren van de chipset drivers, dit heb ik gedaan (xp heeft de correct chipset drivers)
- aanpassen van register zodat je de rechten hebt om een pci kaart toe te voegen, dit heb ik ook gedaan
Ik heb nog meer geprobeerd, namelijk het verwijderen van de correct geinstalleerd netwerkkaart en in dat slot m'n videokaart gedaan. Geen succesvol resultaat.
XP is volledig opnieuw geinstalleerd terwijl de kaarten erin zaten. De versie van XP is inclusief SP2.
Extra info: het moederbord is een asus cslu2-c.
Alle drivers die nodig zijn, zijn beschikbaar in windows zelf (o.a. SB PCI live geluidskaart en s3 videokaart).
Ik heb geen idee meer wat ik nog meer kan doen, iemand wel?