Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Norton Antivirus 2005 does not support the repair feature

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb net de PC op nieuw gedaan en Norton Systemworks 2005 geinstaleerd.
Op het moment dat ik bv Word van office XP prof aanzet, krijg ik de onderstaande melding.

Antivirus 2005 does not support the repair feature, please uninstall and reinstall.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen. En is het Norton of Office die ik er opnieuw op moet zetten.(hoop het niet) Kan op internet niet vinden.

Ik hoop dat er een truukje voor is.

Peter

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-11 20:04
Ik heb zelf dit proleem nu ook.

Ik heb gezocht op internet en kwam d'r achter dat het iets te maken heeft met het wijzigen van de directory's. Dit vind ik een beetje raar, want ik heb alles geinstalleerd in de standaard directory en heb niks gewijzigd tijdens de instal (het next-next-next-finish gebeuren)

Op symantec vond ik een oplossing. daar moest ik eerst kijken of d'r directory's aanwezig waren (die bij mij aanwezig zijn) en vervolgens moest ik 2 programma's op internet runnen. Deze gaven alle 2 nisk bijzonders aan. Als laatste gaf norton de mogelijkheid om norton opnieuw teinstalleren wat ook niet hielp.

kan iemand mij helpen?

p.s. het gaat overigens bij mij om norton antivirus 2006 (voor de rest geen andere symantec producten geinstalleerd)

[ Voor 11% gewijzigd door grote_oever op 05-01-2006 12:49 ]

• grote_oever
Er is op internet verschillende oplossingen te vinden om de map in de register te wijzigen. Dit lukte mij eerste niet, maar in veilige modus wel. Helaas is dit geen oplossing voor mij.

ook is er een oplossing om de optie "office invoeroplossing" uit te schakelijk. Wederom werkt dit niet bij mij. Na op Ok te hebben geklikt en af te hebben gesloten staat hij weer vrolijk op ingeschakeld.

• xppn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-07 17:04
ik had het probleem ook, bij mij was het heel simpel.

Ik had de map in start van NIS verplaats in een ander mapje:

"start => programmas => Norton Internet Security" verplaats naar
start => programmas => Software => Norton Internet Security

toen kreeg ik die error 8)7 ook . Toen had ik hem gewoon weer terug gezet en toen had ik geen enkel probleem meer.

Maar dit probleem heb je ook bij NSW als je die map verplaats. Ik hoop dat dat het is....

Suc7 er mee

• grote_oever
Zelf heb ik de map dus niet verplaatst...

p.s. krijg overigens alleen een fout bij het opstarten van de pc. niet bij het opstarten van word

[ Voor 56% gewijzigd door grote_oever op 05-01-2006 13:41 ]

• xppn
Antivirus 2006 does not support the repair feature, please uninstall and reinstall suport

Dit is de link met jou probleem voor NAV 2006 wat op de symantec site staat.

En als het verder niet lukt heb ik hier uitleg hoe je NIS 2006 GOED kan verwijderen.

remove tools nis 2006

moet je ff deze tools downloaden en de instructies volgens.

Ik hoop dat daarna het probleem over is anders weet ik het ook niet. NIS is afentoe zo |:( Kom wel eens vaker van zulke problemen tegen. Makkelijkste oplossing gewoon reinstall pc je bent langer bezig met probleem zoeken dan opnieuw installeren van pc 8)

suc7 er mee

• grote_oever
de eerste link heb ik idd al opgevolgd.. zonder resultaat..

ben nu bezig met het verwijderen van Nav 2006 dmv je 2de link

zal het laten horen of het werkt!

• xppn
Oke ik hoor het snel van je.

Nog 1 dingetje kijk eerst voor het updaten van nis2006 dat je dat probleem ook hebt. Zo niet en na het updaten wel... Dan weetje dat het bij het updaten zit.

En al heb je wel die error hopen dat hij dan na het updaten vertrokken is.

• grote_oever
die removaltool heeft volgens mij gewerkt.

hij geeft namelijk geen foutmelding meer aan!

ik gok d'r op dat er ooit eerder op deze pc een norton product heeft gestaan waarmee hij een conflict heeft gehad en toen ik vandaag norton 2006 d'r opzette de foutmelding weer tevoorschijn kwam.

maar hij werkt dus nu mooi en goed!

bedankt iedergeval!

• xppn
Geen dank.

Maar dat zou heel goed kunnen wat je zegt. Ff onhouden voor de volgende keer 8)

Sterkte er mee en hoop dat de melding niet meer komt :)

[ Voor 1% gewijzigd door xppn op 05-01-2006 23:38 . Reden: type fout ]

Pagina: 1