Goedkoopste internet/office pc gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• tyball
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-01 16:46
Ik zoek de aller goedkoopste internet/office pc voor mijn oma. De pc moet slecht aan een paar eisen voldoen:

-geen losse onderdelen maar het systeem moet af en compleet bij 1 winkel worden gekocht
-Moet windows Xp kunnen draaien
-zo goedkoop mogelijk( onder de 220 euro)
-nieuw dus geen 2de hands(of er moet garantie op zitten)

De goedkoopste die ik tot nu toe heb gevonden is voor 180 euro:
http://www.wintelco.nl/ca...52d928a42f53a5c41d8732c2e

• tyball
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-01 16:46

Verwijderd

www.completer.nl
En dan de office pc's

Verwijderd

Hier; http://www.pcstore.nl/
Pentium II met monitor en garantie vanaf 75 euro.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-02 12:18
dat gaat je dus niet lukken, want er zit nog geen monitor/toetsenbord/muis bij, dus die goedkope aanbieding van jou is nog steeds te duur

ik denk dat je je budget moet opkrikken, of de eis dat ie nieuw is moet laten varen

PSN: djmurcielago

• krouwen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-01 16:20

krouwen

Hardware Enthusiast

256 mb, dat is toch zielig traag voor je oma. Het gaat allemaal al niet zo snel meer dan denk ik, en dan krijgje er een trage windows bij :P . Heb ook net een pc voor me opa samengesteld. Ga je iets hoger zitten qua bidget en jehebt er veel langer en meer plezier van.
Die oudjes ontdekken heel snel wat ze er allemaal mee kunnen hoor, en dan willen ze gelijk meer.

* KennY belt weer verder met zijn aan de telefoon hangende opa en oma die in één jaar de pc ontdekt hebben en nu vragen of ze niet een tv - tunerkaart bij de pc kunnen doen *

[ Voor 9% gewijzigd door krouwen op 03-01-2006 00:44 ]

Verwijderd

Kast: Sweex D4
Deze zou ik iig niet in mijn oma's bejaardenflat plaatsen. Als je weet dat er een kans is dat een sweex voeding je pc vernielt.
Met dat budget wordt het al moeilijk om alleen al alle randapparatuur te halen (monitor, toetsenbord muis, muismat) tenzij je echt troep wilt. Je zou echt iets meer uit moeten geven als je een systeem wilt dat ff meegaat.
Ik heb wel een goed pc'tje gevonden, maar dan heb je alleen een kast:

Behuizing Aopen QF-50-A Wit/Blauw (300 Watt - ATX Miditower) € 46,27
CPU Cooler Arctic Copper Lite (Socket A) € 9,27
Processor AMD Sempron 2400+ (Socket A - 333 MHz) Tray € 67,89
Geheugen PC2700 - 256 MB - DDR - Dane Elec € 25,41
Harde schijf Maxtor 40 GB 6K040L0 (PATA133 - 2 MB) € 47,49
CD-Writer Samsung (52x/32x/52x - Intern - IDE - bulk) € 21,06
Totaalprijs excl. montage € 217,39

Kan ze ook nog een CD'tje branden met haar favoriete muziek.
Er zit ook "maar" 256MB geheugen in maar ik denk niet dat je oma dat heel snel merkt, en zo'n latje kost ook maar €25 dus je zou er eventueel zo een bij kunnen kopen.
Ik zou iig niet te snel bij zo'n extreem goedkope shop langsgaan, je kunt als je heel iets meer besteed nog best een snel office pctje samen stellen. (monitor zou je wel van marktplaats kunnen halen)

Als je ook een monitor, toetsenbord en muis erbij wilt kom je op het volgende uit:
17" Samsung Syncmaster 793S € 108,18
Logitech Desktop Internet Pro wit - Bulk 3 € 11,42
Subtotaal incl. BTW wordt dan € 337,00

Misschien heb je er wat aan.

Edit: ook nog een linkje naar de site

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2006 03:25 ]

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-02 22:09

jotheman

Was like that when I got here!

Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 03:23:
[...]
Deze zou ik iig niet in mijn oma's bejaardenflat plaatsen. Als je weet dat er een kans is dat een sweex voeding je pc vernielt.
Met dat budget wordt het al moeilijk om alleen al alle randapparatuur te halen (monitor, toetsenbord muis, muismat) tenzij je echt troep wilt. Je zou echt iets meer uit moeten geven als je een systeem wilt dat ff meegaat.

Kan ze ook nog een CD'tje branden met haar favoriete muziek.
Er zit ook "maar" 256MB geheugen in maar ik denk niet dat je oma dat heel snel merkt, en zo'n latje kost ook maar €25 dus je zou er eventueel zo een bij kunnen kopen.
Ik zou iig niet te snel bij zo'n extreem goedkope shop langsgaan, je kunt als je heel iets meer besteed nog best een snel office pctje samen stellen. (monitor zou je wel van marktplaats kunnen halen)

Als je ook een monitor, toetsenbord en muis erbij wilt kom je op het volgende uit:
17" Samsung Syncmaster 793S € 108,18
Logitech Desktop Internet Pro wit - Bulk 3 € 11,42
Subtotaal incl. BTW wordt dan € 337,00

Misschien heb je er wat aan.

Edit: ook nog een linkje naar de site
Moederborden zijn dan ook erg overrated. Who needs 'm anyways...

I see dead pixels...

• Truus
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-07-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 03:23:

LOL, waar wil je de processor, geheugen etc. op bevestigen? Direct op de zijkant van de kast? 8)7

Maar zoals meer mensen zeggen: krik het budget wat op. Of kijk voor een 2e hands pentiumIII ofzo, dat moet al gauw snel genoeg zijn als er maar genoeg geheugen in zit.

Als je het budget wat omhoog krijgt is deze van Alternate misschien wel wat? Voor 199 euro hebben ze er ook nog een 17" tft scherm bij, en muis+toetsenbord zal ook niet veel gaan kosten. Voor 430 euro heb je dan een compleet systeem dat even meekan, als je een tft wilt ipv crt kom je op 520 euro. Maar dan heb je ook echt wat.

Why be difficult when with a little extra effort you can make yourself impossible? || veni, vidi, delevi || You people laugh because I'm different... I laugh because you're all the same.

Verwijderd

Voor die prijs zul je (voorloppig) geen nieuwe complete PC kunnen kopen.

Kijk bij lokele computerboer, misschien hebben ze wel een 2dehands PC met garantie.

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11-2025

dusty

Celebrate Life!

Op de eerste rij proberen te zitten voor een dubbeltje is praktisch een onmogelijke opgave.

Bovendien zal je gewoon rond moeten kijken voor aanbiedingen.

Een topic "ik zoek zo goedkoop mogelijk een computer" met dan 4 eisen voldoet (uiteraard) niet aan een goede topic start. uiteindelijk is Tweakers.net geen helpdesk om voor jou je onderzoek zo goedkoop mogelijk te kopen te doen. Dit kan je prima zelf oplossen door heel veel te zoeken en te ontdekken dat je budget inderdaad te laag is.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.