Toon posts:

Scannen van m'n eigen poorten

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik heb net effe het een ander in m'n netwerkje hier o gefixed en ik ben eigenlijk wel benieuwd welke poorten er voor de buitenwereld nou wel open staan en welke niet(Voornamelijk welke wel open staan)

Ik snap dat jullie meteen denken, hmm die gozer wil iemand hacken.. nope, kwil weten of de boel een beetje ok is afgeschermt.

kan iemand dat effe proberen??
Ik geef via ICQ we effe m'n IP

Thanx alvast

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:24

- NAC Breda -

• liempie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 16:56
Bij www.grc.com kun je controleren of alles goed afgeschermd is. Moet je de link naar Shields Up volgen en dan begint het programma te controleren of er nog iets open staat. Bij mij Chello en BlackIce is alles veilig.

Verwijderd

Topicstarter
Das niet echt interessant.. das uitgaande traffic. Ik vertrouw mijzelf wel maar iemand anders niet. Ik wil de inkomende traffic polsen. En dus weten of er nog ergens een paar verborgen poortjes openstaan

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-08 17:27
zoek ff op astala... ik bedoel altavista ;) en je hebt een portscanner

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 januari 2001 17:11 schreef Straat het volgende:
zoek ff op astala... ik bedoel altavista ;) en je hebt een portscanner
hehehehe :-)

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Op zaterdag 20 januari 2001 16:55 schreef Charliee het volgende:
Das niet echt interessant.. das uitgaande traffic. Ik vertrouw mijzelf wel maar iemand anders niet. Ik wil de inkomende traffic polsen. En dus weten of er nog ergens een paar verborgen poortjes openstaan
Uitgaande traffic? Volgens mij gaat GRC juist een portscan van buitenaf naar jouw ip doen...

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
www.eeye.com/retina

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 januari 2001 17:33 schreef FoolZero het volgende:

[..]
Uitgaande traffic? Volgens mij gaat GRC juist een portscan van buitenaf naar jouw ip doen...
Je hebt gelijk hij kan ook vanaf buitenaf...Hij zegt dat alles cool is maar ik geloof er geen hol van

• sbuter
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:06

sbuter

...dus...

Verwijderd

wat voor firewall gebruik je dan? als je poort 139 maar goed dichttimmerd, dan is er al een groot deel van het gevaar geweken. nog een goede virus scanner erbij (tegen netbus ed.) en ff letten op rare poortnummers zoals 12345 of 23456 die netbus ook gebruikt :(
Pagina: 1