Toon posts:

Barebone pc niet goed te installeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bij Alternate een MSI MEGAPC 180 gekocht om daar een MCE systeem van te maken. Ik heb er mijn amd xp 1900+ ingezet en 512 MB geheugen en een 200 GB HD .Het systeem gaat aan de slag met de installatie , maar als hij dan bijna klaar is dan start hij opnieuw op en het beeld blijft zwart. Na een paar keer het systeem uit te zetten ( powerknopje ingedrukt houden) wilde hij verder met de installatie , nu staat mce er volledig op en werkt ook , maar als ik het systeem afsluit en ik wil hem even later weer aanzetten dan hoor ik alle fan's gaan draaien , mar windows start niet. Dan moet ik weer een aantal keer de power knop ingedrukt houden en dan start ie wel weer door, ik word er gek van.

ik heb al ander geheugen en een andere HD geprobeerd, maar zonder resultaat.

iemand een idee wat er mis is ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 21:12:
Ik heb bij Alternate een MSI MEGAPC 180 gekocht om daar een MCE systeem van te maken. Ik heb er mijn amd xp 1900+ ingezet en 512 MB geheugen en een 200 GB HD .Het systeem gaat aan de slag met de installatie , maar als hij dan bijna klaar is dan start hij opnieuw op en het beeld blijft zwart. Na een paar keer het systeem uit te zetten ( powerknopje ingedrukt houden) wilde hij verder met de installatie , nu staat mce er volledig op en werkt ook , maar als ik het systeem afsluit en ik wil hem even later weer aanzetten dan hoor ik alle fan's gaan draaien , mar windows start niet. Dan moet ik weer een aantal keer de power knop ingedrukt houden en dan start ie wel weer door, ik word er gek van.

is die megapc 180 nou in de aanbieding??

Verwijderd

Topicstarter
ja 159,-

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:07
heb je windows mce geinstalleerd? Dat heeft toch minstens 128 MB videogeheugen nodig? de megapc heeft 32MB onboard video. Ik weet niet zeker of dat die problemen tot gevolgen heeft.

Verwijderd

laatste keer offtopic: zouden we mischien verder kunnen mailen? heb namelijk nog een vraagje. en wil verder het topic niet vervuilen. mijn email: bmwmaster89@hotmail.com

heb je de windows installatie cd al eens eerder gebruikt? en werkte hij toen wel? bios reset geprobeert? staat de harddisk trouwens wel op master i.p.v cable select? paar ideetjes van mij :) suc6!

Verwijderd

Topicstarter
-de harddisk staat op cable select, want anders haal je toch niet de ata 66 snelheid?
-de bios is al meerdere malen gereset
- ook met de windows xp versie werkt het niet (goed)
- ik heb er mijn radeon 9550 inzitten i.p.v de onboard kaart

• wouter37
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-05 16:02
- alles goed aangesloten extra voedingen moederbord enz?
- wordt de boel niet te warm
- geheugen getest met memtest
- is je windows cd onbeschadigd

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

Verwijderd

Topicstarter
wouter37 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 16:09:
- alles goed aangesloten extra voedingen moederbord enz?
- wordt de boel niet te warm
- geheugen getest met memtest
- is je windows cd onbeschadigd
-extra voedingen moederbord ?
-processor wordt wel 72 graden , maar daar kan ik niets aan veranderen . Er zit artic silver op en de cooler zit goed vast, de case temp is zo'n 48 graden
-geheugen en processor komt uit mijn andere ( perfect werkende) mce systeem , maar dat was een te grote kast vandaar nu de megapc

- de cd is onbeschadigd

• wouter37
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 16:13:
[...]

-extra voedingen moederbord ?
-processor wordt wel 72 graden , maar daar kan ik niets aan veranderen . Er zit artic silver op en hij zit goed vast, de case temp is zo'n 48 graden
-geheugen en processor komt uit mijn andere ( perfect werkende) mce systeem , maar dat was een te grote kast vandaar nu de megapc

- de cd is onbeschadigd
bij de meeste nieuwe moederborden zit er een extra voedings aansluiting op.
72 :X graden tijdens installeren of in rust

Verwijderd

Topicstarter
wouter37 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 16:15:
[...]

bij de meeste nieuwe moederborden zit er een extra voedings aansluiting op.
72 :X graden tijdens installeren of in rust
dit is een barebone he, jij bedoeld die vierkante stekker ( 4pins) zeker

72 graden tijdens installeren en direct na reboot ( als hij even heeft gewerkt) , maar of dat echt klopt weet ik niet , misschien klopt de sensor niet

• wouter37
kijk eens in de BIOS bij welke CPU temperatuur de pc uit moet gaan

• CodeConnected
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-11-2025
72 graden is Veelste warm!! Ben je niet Heeel toevallig de koelpasta vergeten te vervangen/vernieuwen ?
Of is de Airflow wel goed?(niet dat er een cooler aan de voorkant blaast en aan de achterkant ook blaast want dan kan de warme lucht niet weg. indd De tempratuur is Sobieso niet goed ik zou daar als eerste wat aan doen. Ik weet niet zeker over Dat het grote probleem is maar dat is indd wel een probleem!

• netvista
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:52
72 graden is echt niet goed. Ik heb sinds gisteren ook die barebone met een sempron 2400+ geinstalleerd en is 40 graden idle...stressed heb ik nog niet uit geprobeerd.

Heb je de koeler wel op de juiste manier gemonteerd? Dus kruislings de schroeven aangedraaid...en beide fans aangesloten?

[ Voor 5% gewijzigd door netvista op 03-01-2006 16:25 ]

• wouter37
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 16:17:
[...]

dit is een barebone he, jij bedoeld die vierkante stekker ( 4pins) zeker
ja die bedoel ik de asus S-presso heeft die ook

• netvista
wouter37 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 16:28:
[...]

ja die bedoel ik de asus S-presso heeft die ook
Die is alleen voor pentium 4 systemen. Dit is AMD.

• Kwomkwommr
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-05 21:50
wat voor een kastje? je hebt van die kasten waar je plakband over de pootjes moet doen voor je het mobo vast schroeft anders krijg je soms gezeik met kortsluiting :D
@ werk al zovaak wierde probs gehad, plakband erop 100% draaien :P

• netvista
RedskillZ schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 19:59:
wat voor een kastje? je hebt van die kasten waar je plakband over de pootjes moet doen voor je het mobo vast schroeft anders krijg je soms gezeik met kortsluiting :D
@ werk al zovaak wierde probs gehad, plakband erop 100% draaien :P
Beste man...het betreft een MSI megapc barebone, zoals ook vermeld in eerste post van de TS. Daarbij hebben barebones het mobo al voorgeinstalleerd.... 8)7

Verwijderd

die 1900+ is waarschijnlijk een Palomino core Athlon XP processor, oftewel een heethoofd. 72 graden kan dan wel... Maar volgens mij nog steeds veel te veel voor een palomino. Ik denk dus ook dat het je processor is. Misschien heb je teveel of teweinig koelpasta erop gesmeerd ofzo. Of is de koeler te zwak voor een Palomino processor.

• netvista
Koeler is meegeleverd met de barebone en bevat al de juiste hoeveelheid koelpasta....
Ook zou de koeler t/m Athlon 3000+ probleemloos moeten kunnen koelen.

Maar blijkbaar heeft de TS het probleem al opgelost aangezien hij niet meer reageerd

Verwijderd

Topicstarter
- ik heb er zelfs artic silver koelpasta tussenzitten
- ik heb beide ventilatoren aangesloten
- uiteraard de schroeven kruislings aangedraaid

ik weet het echt ff niet meer

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2006 22:49 ]

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05 11:34
netvista schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 16:30:
[...]

BS sommige XP's hadden ze al nodig en alle Athlon64's hebben deze nodig.

OT:
wat gebeurt er als je minimaal probeert te installeren? Dus geen extra fans, CD/DVD-spelers indien mogelijk ontkoppeld enz.

[ Voor 24% gewijzigd door The__Virus op 03-01-2006 22:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
extra fans zitten er niet in, alleen 2 stuks op de processor en 1 van de voeding

het enige wat ik los kan koppelen is de dvd-rom speler

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik denk toch echt dat je CPU te warm is, verklaart waarom je PC sporadisch gewoonweg geen beeld geeft. Zit je koeler niet verkeerd om? Voel eens aan je koelblok, is deze aan te raken of niet?

[ Voor 3% gewijzigd door Exorcist op 04-01-2006 17:30 ]

Verwijderd

zet je harddisk eens gewoon op master? kijk dan of hij wel gewoon werkt, sommige systemen hebben hier problemen mee. :>

hartstikke bedankt voor de info+foto's via mail hea! 8)

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

laat de behuizing eens open.. hij word veels te heed, 72 graden na boot!
weet je zeker dat de koeler wel geschikt is, correct geinstalleerd (niet een slag gedraaid?)

Bikemounts.nl Zelf ontworpen & op maat gemaakte houders voor bikeradars & fietscomputers.

Verwijderd

Topicstarter
GoldenSample schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 18:42:
laat de behuizing eens open.. hij word veels te heed, 72 graden na boot!
weet je zeker dat de koeler wel geschikt is, correct geinstalleerd (niet een slag gedraaid?)
de koeler moet eigenlijk wel geschikt zijn , want die zat bij het systeem .
hij kan ook niet gedraaid zijn want hij is langwerpig van vorm en zit met de lange kant zo'n 2 cm van de voeding

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2006 18:49 ]

Verwijderd

de koeler is het denk niet want die is goedgekeurt TOT 3000+. heb je wel je koelpasta gelijkmatig versprijd. en ongeveer een halve rijstkorrel erop aangebracht(mag iets minder) en idd laat de behuizing een open+ tafelfan erop draaien?als ie het dan evengoed nog niet doet is het iig niet de hitte. laat het even weten!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-04 07:53

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Nogmaals de vraag: Is het koelblok van de CPU aan te raken? Is die namelijk bijna net zo warm als de CPU, dan werkt de koeling in principe goed. De warmte wordt niet goed afgevoerd, maar de warmteoverdracht naar het koelblok is wel goed. Als het koelblok niet echt heet wordt, dan is de warmte overdracht van de cpu naar het koelblok van de koeler niet goed en dan is er toch iets mis met de koelpasta, bevestiging, etc. Dus dat is wel een redelijk cruciale vraag.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 23:26:
de koeler is het denk niet want die is goedgekeurt TOT 3000+. heb je wel je koelpasta gelijkmatig versprijd. en ongeveer een halve rijstkorrel erop aangebracht(mag iets minder) en idd laat de behuizing een open+ tafelfan erop draaien?als ie het dan evengoed nog niet doet is het iig niet de hitte. laat het even weten!
een 3000+ thoroughbred processor wordt volgens mij minder warm dan palomino processoren. Dus het kan wel de koeler zijn. Die koeler is misschien niet voldoende om palomino core processoren te koelen.
Mijn oude 2100+ palomino processor werd steeds rond de 60 graden (en dat heeft mijn oude 3000+ nooit gehaald), terwijl ik toch echt wel wist hoeveel pasta enzo erop moest. Palominos zijn nou eenmaal heethoofden.

• jnice
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
heeft het bios geen opties om de processor te downclocken en de vcore wat te verlagen :)? als je dan ook nog het kastje opendoet (en het raam :D) kun je 1 probleem uitsluiten.

Verwijderd

Topicstarter
jann1s schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 00:32:
heeft het bios geen opties om de processor te downclocken en de vcore wat te verlagen :)? als je dan ook nog het kastje opendoet (en het raam :D) kun je 1 probleem uitsluiten.
zometeen maar weer eens het een en ander gaan proberen

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:07
Ik heb zelf een radeon9700 in een msi megapc 180. Zonder videokaart werd de cpu (athlonxp 2400+) ongeveer 30 graden. Met videokaart: 50 graden. Probleem: videokaart komt vlak naast de ventilator van het koelblok te zitten, waardoor de lucht niet aan/afgevoerd kan worden.

Verwijderd

Topicstarter
Ik word er helemaal gek van , ik ben al weer de hele avond bezig, maar krijg het niet voor elkaar.
De koeler voelt best warm aan. De temperatuur na reboot ( als windows voor de 1e keer opstart tijdens installatie) is 66 graden met de behuizing open

ff oftopic: weet iemand hoe het kan dat mijn LG lcd tv geen beeld geeft als ik die met de DVI aansluiting op mijn videokaart aansluit ?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2006 20:49 ]

• DJKroon
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-12-2024

DJKroon

Fikkiestoker

Hann1BaL schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 23:39:
Nogmaals de vraag: Is het koelblok van de CPU aan te raken? Is die namelijk bijna net zo warm als de CPU, dan werkt de koeling in principe goed. De warmte wordt niet goed afgevoerd, maar de warmteoverdracht naar het koelblok is wel goed. Als het koelblok niet echt heet wordt, dan is de warmte overdracht van de cpu naar het koelblok van de koeler niet goed en dan is er toch iets mis met de koelpasta, bevestiging, etc. Dus dat is wel een redelijk cruciale vraag.
Waarom prober je dit nou niet wat Hann1BaL heeft gezegt?

En ik denk dat idd de overdracht aan warmte vanaf de cpu naar koelblok niet goed is.

1530 wp SF @ SE2200 ZO en 765 wp @ Soladin 600 ZW PVOutput: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52736&sid=47955

• Dubbel Fristie
  • Laatst online: 09:44
Ik denk dat er geen goede warmte overdracht is van de de CPU naar het koel-blok.

Bij +70graden moeten je handen echt wel zeer doen

Verwijderd

Topicstarter
TrIsTaN_tDb15 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 21:28:
Ik denk dat er geen goede warmte overdracht is van de de CPU naar het koel-blok.

Bij +70graden moeten je handen echt wel zeer doen
het probleem is dat er over de koperen koelribben van het koelblok nog een metalen plaatje rondom zit , dus ik kan er echt niet goed bij

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 21:12:
..., mar windows start niet. Dan moet ik weer een aantal keer de power knop ingedrukt houden en dan start ie wel weer door, ik word er gek van.

Start alleen Windows niet of krijg je niet eens een bios post?
Als alleen windows niet wil starten lijkt het me eerder een software/driver probleem. Werkt safe mode?

probeer eens een installatie zonder de 9550, dan blijft je kast een stuk koeler en kan je ook je videokaart uitsluiten. Ik heb namelijk zelf ook wel problemen gehad met videokaarten en opnieuw opstarten van de compu, dat bleek uiteindelijk een driver probleem te zijn (windows installeerde de verkeerde drivers)

Wat zijn de problemen bij windows xp installatie?

Mssn kan je in de bios poweroff uit zetten bij een te hoge cpu temp (is niet aan te raden om altijd zo te draaien, maar dan weet je wel waar het probleem ligt)
66 graden is warmer dan dan best warm, 66 graden doet redelijk snel zeer.

Verwijderd

Als je eenmaal in windows bent installeer dan eens MSI PC Alert eens, dan krijg je gradens en rpms van je fans op je display. Zijn wat betrouwbaarder.

Maar ik denk dat het probleem is dat je een videokaart hebt geinstalleerd en dan kan de CPU-koeler geen frisse lucht meer kan aanzuigen, omdat het AGP slot aan de aanzuigkant zit van de koeler.
Haal die videokaart er maar eens uit en gebruik de interne en kijk dan eens naar de temperaturen.

• gianada
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05-2007
Gebruik je de standaard voeding uit die MEGAPC (lol :P wat een naam) of heb je er een andere in gestoken.

gianada

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-12-2025
netvista schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 16:30:
[...]

In de handleiding van de barebone staat wel een een vierkante Power Supply Connector aangegeven:

Afbeeldingslocatie: http://www.axelm2.demon.nl/Handleiding.jpg

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 10:26:
[...]

Start alleen Windows niet of krijg je niet eens een bios post?
Als alleen windows niet wil starten lijkt het me eerder een software/driver probleem. Werkt safe mode?

probeer eens een installatie zonder de 9550, dan blijft je kast een stuk koeler en kan je ook je videokaart uitsluiten. Ik heb namelijk zelf ook wel problemen gehad met videokaarten en opnieuw opstarten van de compu, dat bleek uiteindelijk een driver probleem te zijn (windows installeerde de verkeerde drivers)

Wat zijn de problemen bij windows xp installatie?

Mssn kan je in de bios poweroff uit zetten bij een te hoge cpu temp (is niet aan te raden om altijd zo te draaien, maar dan weet je wel waar het probleem ligt)
66 graden is warmer dan dan best warm, 66 graden doet redelijk snel zeer.
het probleem is dat windows wel geinstalleerd is nu , ik kan hem dan netjes afsluiten , maar wil ik de pc dan weer aanzetten, hoor ik de fans gaan draaien maar er gebeurt verder niets. Als ik maar vaak genoeg probeer dan start ie ineens wel weer op en werkt het systeem wel goed. Wat me ook opvalt is als hij niet door wil starten , dat dan het systeem meteen uitvalt als ik op het pc knopje druk(normaal zou dat niet moeten kunnen toch), is hij wel opgestart en druk ik op het pc knopje dan sluit windows netjes af.

Ik heb het uiteraard ook zonder de videokaart (9550) geprobeerd, maar dan wil MCE niet draaien. Het probleem was er toen ook nog steeds.

Ook de pc uit laten schakelen bij een te hoge temperatuur lukt niet want die optie zit niet in de bios( heb ook al een update gedaan)

Verwijderd

Topicstarter
Xfile schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 14:35:
[...]

In de handleiding van de barebone staat wel een een vierkante Power Supply Connector aangegeven:

[afbeelding]
je hebt gelijk die vierkante stekker zit er wel, maar die was dus al aangesloten

Verwijderd

72 zou geen probleem moeten zijn. Mijn oude cpu (palomino 2000+) heb ik wel eens tegen de 90 graden gehad (alleen tijdens oc stresstest :+ ), en nog zo stabiel als wat

Natuurlijk is elke core anders en zou die van jou al bij 72 graden problemen kunnen geven, maar het lijkt me sterk. Palomino's kunnen wel wat hebben en zijn uit zichzelf al heethoofden

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2006 14:57 ]

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-12-2025
Misschien dat upgraden van de bios van het moederbord helpt.

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 12:12:
Als je eenmaal in windows bent installeer dan eens MSI PC Alert eens, dan krijg je gradens en rpms van je fans op je display. Zijn wat betrouwbaarder.

Maar ik denk dat het probleem is dat je een videokaart hebt geinstalleerd en dan kan de CPU-koeler geen frisse lucht meer kan aanzuigen, omdat het AGP slot aan de aanzuigkant zit van de koeler.
Haal die videokaart er maar eens uit en gebruik de interne en kijk dan eens naar de temperaturen.
ik heb MSI PC Alert geinstalleerd en nu staat het systeem te draaien met live-tv en de case temp is 41 graden, de processor is 68 graden.

• EvilVoicez942
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-05-2021
MCE wordt niet ondersteund door de mega-180. Ben je al op het MSI forum wezen kijken? Daar staan vele tips. Nforce2 staat bekend om zijn geheugencompability problemen, welke ik ook (nog) heb. Welk geheugen zit er in jouw mega-180?

P4°2.0blablablablabla

Verwijderd

probeer nou eens wat er al een hele tijd gezegd wordt! kast open+ tafel fan erop. en dan kijken hoe hij draait..! :( ( sorry hoor maar wordt er een beetje gek van als iemand die om hulp vraagt niet naar tips luisterd! |:( )

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op Saturday 07 January 2006 @ 17:03:
probeer nou eens wat er al een hele tijd gezegd wordt! kast open+ tafel fan erop. en dan kijken hoe hij draait..! :( ( sorry hoor maar wordt er een beetje gek van als iemand die om hulp vraagt niet naar tips luisterd! |:( )
sorry hoor maar dat heb ik allang gedaan hoor

( ik zal je nog eens een mail sturen met foto's !!!! :( )

het systeem staat nu al een paar uur te draaien met de casetemp : 45 graden, cpu temp 69 graden

en loopt goed, alleen als ik hem uitzet start ie niet goed meer op

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2006 17:17 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 17:15:
[...]

sorry hoor maar dat heb ik allang gedaan hoor

( ik zal je nog eens een mail sturen met foto's !!!! :( )

het systeem staat nu al een paar uur te draaien met de casetemp : 45 graden, cpu temp 69 graden

en loopt goed, alleen als ik hem uitzet start ie niet goed meer op
normaal gesproken wordt er dan wel ff melding van gedaan als iets niet heeft gewerkt. en relax man neem een jointje ;)

• stefan001
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-05 16:42
Zit er niet teveel stof op het koelblok? De temperatuur blijft hoog vind ik.

Kijk ook ff of alles op je mobo qua elco's er nog goed uit ziet. Ik heb hier ook een mobootje dat na de post meestal niet doorstart. Geen idee waarom hoewel het er goed uit ziet (heb geen hulp nodig, gaat om een p200mmx mobo, gaat weg :P).

Als ik het goed begrijp werkt het als het ding eenmaal aan staat, maar een koude start wil niet? En als je hem ong. 20 sec na het uitzetten weer aanzet? En als je hem HELEMAAL koud start? Lijkt me iig een mobo probleem, niet hitte, anders zou het ding geen uren aan willen staan ;).

Verwijderd

Ik denk dat je zolangzamerhand plan RMA moet gaan uitvoeren.
Je kan nog een externe voeding proberen, maar als ik dit zo allemaal lees lijkt me dat is er iets mis met je moederbord.
Vooral het meteen weer uitgaan van de compu net na het aanzetten lijkt me geen goed teken.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ongeveer alles geprobeerd wat hier is aangedragen, maar niets helpt. Dus ik ga idd maar een rma formulier invullen en hem opsturen naar alternate. Ik laat het jullie wel weten als het weer werkt
In ieder geval bedankt voor de hulp tot zover.

Verwijderd

Topicstarter
er is een nieuwe onderweg, na een week hebben ze gevonden dat ie defect is 8)7

Verwijderd

Waarschijnlijk hebben ze gewoon zelf een week lang geprobeerd dat ding aan de praat te krijgen :P .

Verwijderd

Topicstarter
Hij is binnen ik heb er mce al op staan en het lijkt beter te gaan , hij start gewoon op en sluit netjes af, de temperatuur van de processor is nog wel wat hoog, maar dat schijnt een algemeen probleem te zijn bij deze barebone. Ik laat het even weten als ie helemaal naar behoren werkt.

ps. weet iemand of er drivers zijn voor een LG lcd tv. Op de site van lg kan ik ze niet vinden ?

Verwijderd

Topicstarter
Processor = stressed 61 graden
Moederbord = 48 graden
het was dus inderdaad een defecte barebone
Iedereen bedankt voor de hulp :)

Topic mag dicht wat mij betrefd
Pagina: 1