Toon posts:

voltmod op asrock k7s41?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sinds een tijdje heb ik een wannabe 2800+ mobile cputje socket a. bij aandschaf dacht ik dat dit een echte mobile was, dit is echter niet zo is mij verteld :(.

Nou kan mijn mobo een asus a7n8x-e deluxe standaard met bios versie 1.013 niet onder de 1.6 volt alleen ik wil dit wel graag want dan is het iig nog een beetje mobile te noemen als ik hem stabiel kan krijgen.

ik heb nu ongeloofelijke temps: idle 47 stressed 51 dit vind ik echt veel teveel voor een "mobile" zelfs een gwone 2800+ moet op 2100mhz nog niet zoveel warmte kunnen produceren.

Hierdoor ben ik tot de conclusie gekomen om mijn oude 2200+ weer in me main te rammen en mijn asrock mobo k7s41 van me server te voltmodden (mits dit mogelijk is) zodat die wel 1.45 volt kan geven. Als hij dan wat heet word als het niet super werkt maakt het niet uit...me server word wc gekoelt en kan met een oc'ed 2200+ @ 2.2 ghz nogsteeds passief draaien :)

Mijn huidige mobo : asus a7n8x-e deluxe wil ik eigelijk niet echt verbruiken door een voltmod (omdat hij met mijn 2200+ tbred super loopt op 2,2ghz)

Weet iemand hoe ik mijn asrockje kan voltmodden of evt een andere manier. op google kan ik echt helemaal niks vinden hierover alleen hoe je het evt. kan doen maar ik wil eigelijk toch een beetje zekerheid hebben. ik weet dat er biosjes zijn die aangepast zijn maar ik kan daar ook niet echt wat over vinden :(

als iemand me kan helpen zou ik dat erg waarderen. anders als het teveel gedoe word verkoop ik dat kreng..het heeft me geld gekost zonder dat het me iets oplevert:(