Toon posts:

[XP] MS Bus Driver error bij installatie Realtek audio*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor het installeren van de Realtek HD Audio driver R129 moet men eerst Microsoft Bus driver installeren. Wat voor driver is dit en hoe en waar vindt je die en wat is de installatieprocedure?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je zelf allemaal al gevonden? Heb je misschien de drivers voor je moederbord nog niet geinstalleerd? Welke versie van Windows gebruik je?

Hier op GoT is het de bedoeling dat je zelf wat onderzoek doet voor je een topic opent. Onder andere [search=microsoft bus driver] levert veel resultaten dus het lijkt me dat je er aardig wat over had kunnen vinden. Lees daarover de Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens door. Zodra we je OS weten pas ik je titel nog even :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op maandag 02 januari 2006 @ 20:59:
Wat heb je zelf allemaal al gevonden? Heb je misschien de drivers voor je moederbord nog niet geinstalleerd? Welke versie van Windows gebruik je?

Hier op GoT is het de bedoeling dat je zelf wat onderzoek doet voor je een topic opent. Onder andere [search=microsoft bus driver] levert veel resultaten dus het lijkt me dat je er aardig wat over had kunnen vinden. Lees daarover de Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens door. Zodra we je OS weten pas ik je titel nog even :)
[i]WindowsXP professional SP2 build 2600 gebruik ik, en natuurlijk heb ik ook al bij Microsoft gekeken. Ik wil alleen vermijden dat ik de verkeerde driver verwijder en een onjuiste versie installeer.[/i] Ik heb begrepen dat deze volgende van MS ervoor geinstalleerd moet worden.
Microsoft High Definition Audio Driver Package - KB888111
Package file version (kb888111.exe) : 6.1.22.0
Hdaudiobus.sys version : 5.10.00.5013

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dan neem je toch contact op met Microsoft voor de patch?

Ik pas even de topictitel aan zodat je OS er in staat, en het probleem iets duidelijker is. Dit per de Windows Operating Systems - Policy
Microsoft Bus driver > [XP] MS Bus Driver error bij installatie Realtek audio*

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• TrsvK
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-09-2025
Ik heb precies het zelfde probleem

werkt het als ik KB888111 installeer? :?