Brandprogramma gezocht, 'slechts' 3 eisen

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:00
Hoi,

Ik zoek een programma om DVD's mee te branden. Hierbij stel ik de 3 volgende eisen:

- Hij moet veel soorten DVD image formaten kunnen branden
- Hij moet meerdere recorders tegelijkertijd kunnen gebruiken
- Hij moet gebrande schijfjes automatisch kunnen controleren.

Natuurlijk heb ik al wat programma's gebruikt...

Nero v7: Kan meerdere recorders aan, kan verifyen... hij ondersteund alleen erg weinig soorten images. (.nrg, .iso en .cue). Hij moet toch op zijn minst .img files kunnen branden.

DVD Decryptor: Fijn licht programmatje, kan veel imageformaten aan, kan verifyen. Hij kan alleen geen twee branders aan.

Alcohol 120%: Beste tot nu toe... hij kan redelijk wat imagebestanden aan en kan twee branders gebruiken. Alleen geen verify optie.

Ik heb ook al van meerdere programma's de specs bekeken, maar het wordt me vaak uit die feature-lijstjes niet duidelijk of alles mogelijk is.

Kent iemand toevallig een programma dat wel aan alle drie mijn eisen voldoet? Bij voorbaat dank. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Xander op 02-01-2006 19:58 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:29

AirX

Tweak Guru

Even over Nero: als je .img renamed naar .iso kun je ze gewoon branden hoor 8)7

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:09

Blauw

De Schreeuw

Even over Nero: als je bij burn image kiest voor all files *.* kan je ook gewoon img kiezen hoor 8)7

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:55

BHQ

Blauw schreef op maandag 02 januari 2006 @ 20:05:
Even over Nero: als je bij burn image kiest voor all files *.* kan je ook gewoon img kiezen hoor 8)7
Dat is de weg idd. Nero brand alles dan. ;)

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 15:13

markvt

Peppi Cola

Nero kan wel een shitload images branden hoor rename je bestand naar .NRG en dan 9 van de 10 keer kan die hem wel branden.

[off topic]
Gebruikt dvd decrypter onderhuids niet nero om te branden trouwens ?
[/off topic]

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• Xander
AirX schreef op maandag 02 januari 2006 @ 20:03:
Even over Nero: als je .img renamed naar .iso kun je ze gewoon branden hoor 8)7
Ah, dat is dan wel makkelijk weer. :)

Maar dan nog heeft Nero in mijn ogen niet echt een volledige ondersteuning voor imagefiles, wat dacht je bijvoorbeeld van mdf/mds files, die pakt ie ook niet. (Of moet ik die ook renamen? :X)

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10-2025
XanderH schreef op maandag 02 januari 2006 @ 20:06:
[...]
Maar dan nog heeft Nero in mijn ogen niet echt een volledige ondersteuning voor imagefiles, wat dacht je bijvoorbeeld van mdf/mds files, die pakt ie ook niet. (Of moet ik die ook renamen? :X)
Mounten op een virtueel station?
Dat lost alle imageproblemen op :)

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-08 20:34
[...]

die kan je ook renamen naar .iso ja :X

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

[...]

*.* works for me dacht ik :)

Verwijderd

de mdfjes kun je wel renamen en branden, maar of dat altijd werkt.... lijkt mij niet echt logisch.

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Of je mount zo'n image met bijvoorbeeld Daemon Tools en dan kies je cd kopier? :*) Heeft voor mij altijd goed gewerkt...

Goedkoop bellen via VoIP

• SpeedBart
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-08 17:01

SpeedBart

Futurama 0wnage

[...]

.mds/mdf files werken ook, gister nog gedaan.

Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:47
mdfjes kan Nero niet branden idd..

• Xander
SH4D3H schreef op maandag 02 januari 2006 @ 20:09:
[...]

Mounten op een virtueel station?
Dat lost alle imageproblemen op :)
Dat trekt mijn systeem alleen wat dicht als ik ook nog met 2 branders brandt... Dat wilde ik dus even liever niet doen. :)

Maar als Nero tegenwoordig zelfs MDF's slikt dan is mijn probleem wel opgelost lijkt me. :X
Ik was een heeeeele tijd terug eens DVD Decryptor gaan gebruiken voor images die Nero écht niet ondersteunde, ook niet als je all filetypes koos, maar kennelijk is dat een beetje achterhaald ondertussen. Had er nog wel naar gekeken, maar ik ging er van uit dat als het ondersteund werd dat ze het er nu ook wel bij zouden zetten. Kennelijk niet. :X

Zo nog eens proberen met een mdf. Een img is nu bezig en gaat iig wel goed. Thanks voor de (simpele) oplossing... :X

Hm, wat spreekt iedereen elkaar ieneens tegen over wel/niet MDF ondersteuning? :P

[ Voor 6% gewijzigd door Xander op 02-01-2006 20:21 ]

Pagina: 1