Blanco DVD's aanschaffen

Pagina: 1
Acties:

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik wil graag weer nieuwe blanco dvd-rw+'s bestellen via internet. Nu kan ik wel zomaar een 50 stuks spindel kopen, maar dan weet ik natuurlijk niet of ze goed zijn. Ik heb gezocht op verschillende sites, en die vertellen dat je het beste Tayo Yuden kunt hebben, of Ritek. Er moet een FAQ zijn voor blanco media, maar die bestaat niet meer (geeft 404 error).

Ik vraag me af welke DVD's nu kwalitatief het beste zijn, en ook een goede prijs hebben. Wat kan ik nou het beste nemen, Philips, Verbatim? Maxell? Princo?

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verbatim staat qua media code wel goed bekend

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• lSltAlKeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 01:42

lSltAlKeR

Time destroys everything!

Verbatim is opzich goed maar ik ben er niet meer tevreden over de laatste tijd in mijn BenQ dw1640

CD-DVD Speed scored te laag vind ik :+ onder die 95 punten :D

Daarin tegen scoren orginele TAIYO YUDEN 's en bedrukt met de Plextor aan de bovenkant beter dan Verbatim's (Mitsubishi Cemical's )

Ik weet alleen maar 1 shop hier in NL (DE) waar je Orginele Taiyo Yudens kan krijgen. en dat is bij

www.iwonatec.de tegen een prijs van 17,40 per 25 stuks

Wie weet waar je nog meer orignele Taiyo Yudens kan krijgen in de Benelux en omstreken tegen een spot prijs? Dus niet bedrukt met plextor of een ander merk.

Speedtouch freak

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik zoek deze schijfjes ook nog, weet iemand ook waar je GOEDE verbatims kan kopen, deze schijnen ook goed te zijn. Heb nu Imations, zijn niet zo super.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik koop ze altijd bij ddvd.info

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik heb uiteindelijk Verbatim 16x gekocht (mediacode MCC 004) bij ddvd.info. Werkt super, en in combinatie met mijn nieuwe NEC 3550 brander krijg ik volgens CD Speed een kwaliteit van 97% !
Wel even wat anders dan Datatrack schijfjes met mijn oude LiteOn 411s brander op 4x

Verwijderd

Het maakt eigenlijk niet uit welk merk je koopt. Zolang je maar niet de ultra budget dingen haalt..
Verbatim, philips, TDK, platinum allemaal zijn goed. Gewoon rekening houden met na 3 jaar de schijven die belangrijk zijn overcopyen.
Wacht je langer dan heb je 90% kans dat ze niet meer volledig te lezen zijn.
maja.. over 3 jaar hebbe we allemaal wel een blue ray fikkertje of wat anders wat op de markt gebracht is.
cdrwinkel.com
cdrwinkel.nl
Pagina: 1