voordat ik windows XP opnieuw ging installeren was er helemaal niets aan de hand, netjes alle games spelen en voor de rest niet 1 probleem. maarr ik ging windows dus op nieuw installeren omdat hij een beetje volgepropt zat. alleen toen ondstonden er problemen.
wat is het probleem?
in het begin zag ik rondom de pictogrammen op mijn buraublad een soort van rode waas. ik denk, andere achtergrond. waarachtig het was weg. maar 1 minuut later was de irritante waas er weer.
De drivers opnieuw geïnstalleerd, en hij deed het!! met de resolutie van 800 bij 600, ik wilde het veranderen naar 1024 bij 768. en hij dee het nog steeds prima. maar na ongeveer 20 seconden was het beeld zwart, hierna kwamen er rondom de bureaublad pictogrammen een soort van blauwe stipjes. heel irritant.
even gechecked met call of duty 2 en het was niet te filmen hoeveel stipjes er zijn. ik was hier al wat tegen gekomen over artifacts geloof ik maar weet niet of dat hetzelfde ist.
wat heb ik er nu zelf aan gedaan?
nieuwste drivers gedownload en geïnstalllerd: geen resultaat
nieuwste drivers moederbord gedownd en geinstallerd: geen resultaat
BIOS geflashed: geen resultaat.
betekend dit nu dat mijn plankje overleden is? ben bang van wel...
specificaties van de rest v/d PC
AMD sempron 2800+
512 MB Vdata geheugen
ASUS A7V880 moederbordje
Maxtor 160 GB hdd
en De videokaart 9600 (niet pro of XT)
oja alles draait nog gewoon standaart, betekend niet overgeclocked
wat is het probleem?
in het begin zag ik rondom de pictogrammen op mijn buraublad een soort van rode waas. ik denk, andere achtergrond. waarachtig het was weg. maar 1 minuut later was de irritante waas er weer.
De drivers opnieuw geïnstalleerd, en hij deed het!! met de resolutie van 800 bij 600, ik wilde het veranderen naar 1024 bij 768. en hij dee het nog steeds prima. maar na ongeveer 20 seconden was het beeld zwart, hierna kwamen er rondom de bureaublad pictogrammen een soort van blauwe stipjes. heel irritant.
even gechecked met call of duty 2 en het was niet te filmen hoeveel stipjes er zijn. ik was hier al wat tegen gekomen over artifacts geloof ik maar weet niet of dat hetzelfde ist.
wat heb ik er nu zelf aan gedaan?
nieuwste drivers gedownload en geïnstalllerd: geen resultaat
nieuwste drivers moederbord gedownd en geinstallerd: geen resultaat
BIOS geflashed: geen resultaat.
betekend dit nu dat mijn plankje overleden is? ben bang van wel...
specificaties van de rest v/d PC
AMD sempron 2800+
512 MB Vdata geheugen
ASUS A7V880 moederbordje
Maxtor 160 GB hdd
en De videokaart 9600 (niet pro of XT)
oja alles draait nog gewoon standaart, betekend niet overgeclocked