Steganos Internet Anonym

Pagina: 1
Acties:

• SignOff
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-02-2025
Ik heb Steganos Internet Anonym al een paar keer geinstalleerd en telkens hoop ik weer dat het werkt, maar dat doet het niet. Als ik het installeer werkt internet niet meer, msn werkt nog wel gewoon alleen als ik paginas wil openen met FF of IE dan kunnen deze niet gevonden worden. Ik heb geen idee waar het aan kan liggen maar ik hoop wel dat het te fixen is. Heeft iemand een idee?

Verwijderd

ik neem aan dat dit een soort anonymy proxy tool is?

is er niet een log aanwezig?

• SignOff
klopt, dit programma verandert steeds van proxy waardoor je anoniem kunt surfen... en voor zover ik weer is er geen log

Verwijderd

misschien de proxy waarmee je gaat surfen offline, hierdoor kan je natuurlijk niet meer surfen, dat msn wel werkt komt doordat de verbinding tot stand is gebracht en blijft, dit gaat buiten de huidige proxy om

Verwijderd

Probeer eens in Firefox bij extra-->opties --> verbindingsinstellingen. Daar moet je namelijk "automatisch proxy detecteren" selecteren in plaats van "directe verbinding"

• SignOff
nee... die instellingen veranderen in FF werkt ook niet. Maar dat zou betekenen dat ik in elk programma de instellingen moet aanpassen. Zijn er ook programma's waarmee je anoniem kunt surfen en waarbij je niet overal je instellingen hoeft te veranderen?
Pagina: 1