Toon posts:

CDRW thuis wel, op het werk niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Als ik thuis wat op een cdrw zet, kan ik die info op het werk niet zien??
En thuis staat het er gewoon op??

cbs.

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Je gebruikt zeker direct cd, moet je op je werk dan ook installeren,zal je systeem beheerder leuk vinden......

Direct cd zuigt zwaar nooit gebruiken.

Greetz Jur.

Verwijderd

Tjsa.. multi-read of niet..

Verwijderd

Nee, ik ken het verschijnsel.

Heb zelf geen burner. Heb een keer The Matrix DivX gedownd, en bij een kennis laten burnen. Werkt daar perfect. Hier weigert heel de CD te laden! :(

Was gedaan met Easy CD Creator 4.01 Deluxe, op een BASF-650 MB schijfje. Gewoon single session.

BAH :(

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Je moet op het werk inderdaad wel een multi-read-laser hebben. Met oudere CD-ROMspelers is dit soms wel eens een probleem

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Overigens zuigt directcd3 niet meer hoor! Ik heb het stabiel draaien naast Nero en CloneCD

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Verwijderd

Topicstarter
thuis een rewriter (ricoh :r ) en op het werk een HP rewriter 2x :r )

allebei easy cd-creator 4.

????

Verwijderd

Als je met directCD een schijfje bakt, kan windows die standaard niet lezen, ook al heb je een MultiRead-compatible cdrom.
Als je gewoon een normale (dus niet met directCD) sessie schrijft, kun je testen of de cdrom wel MultiRead compatible is (CDRW's kan lezen).
Om met directCD gemaakte CDRW's te lezen (je CDROM moet dan dus wel CDRW's aankunnen), heeft Adaptec ook een losse driver gemaakt, zodat je niet het hele directCD spul hoeft te installeren.
Die driver heet "UDFReader" en is gratis te downloaden van de adaptec site:
<A HREF="ftp://ftp.adaptec.digisle.net/cd_recording_software/windows/udfread_v103_install.exe" TARGET=_blank>ftp://ftp.adaptec.digisle.net/cd_recording_software/windows/udfread_v103_install.exe</A> .
Pagina: 1