Toon posts:

Poort open; internet heel langzaam???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een paar dagen geleden een topic geopend over het open gooien van poort 6881 op mijn SMC router. Ik heb toen een link gekregen van een site waar werd beschreven hoe het moest. De lijst afgewerkt en mijn poort stond open. Ik heb nu een paar dagen Azureus en ABC aanstaan om te kijken of het echt effect heeft.....ik zie helaas geen verschil. Nog steeds gaat het niet sneller dan 10 kb/sec, deze snelheid haalde ik ook met poort dicht. Aan de seeder ligt het niet, want het was een torrent voor school en daar werd geupload met 200 kb sec. Dit is helaas nog niet alles....bijkomend is ook dat mijn internet in slowmotion is gaan werken. Ik doe er ruim een minuut over om de frontpage van tweakers.net te laden.....1 minuut! dat duurde 2 seconden voor het poort-forwarden.

Weet iemand waar het aan kan liggen....ben ik misschien iets vergeten ofzo? heb alles gedaan wat op die site stond > mijn vorige post

Alvast bedankt

• silverstorm
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-04 03:14

silverstorm

tearing me apart

Er zijn wat problemen met internet in ons landje. Heb je hier toevallig last van? Ik kan nu niet ftp-en maar GoT(http) werkt super. Half uur geleden was het nog omgekeerd :s
Ik zou even wachten tot de storm over is en dan kijken wat je snelheid is. Het kan gewoon brakke verbinding zijn.

Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes

Het sysadmin irc-cafe

Verwijderd

inderdaad, er waren gister wat probleempjes. Ik denk dat het nu wel opgelost is. Overigens raad i kje wel aan om een andere poort te gebruiken dan 6881, aangezien veel trackers, maar wellicht ook ISP's verkeer over die poort gewoon niet toestaan.

Verwijderd

zelfde probleem gehad met die poortreeks van eMule(of welk progje je aan die poortreeks hebt toegekend)
Progje deinstallen->regedit->alle program waardes weggooien->opnieuw opstarten->Progje opnieuw installen en andere poorten configureren(anders blijft het probleem bestaan)
Meestal worden poort 6881 en 6872 door eMule gebruikt bij een verse install van dat programma)

suc7
-Jin-

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2006 09:32 ]