Toon posts:

[Game]CloneCD mirror

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey iedereen ik weet niet of ik dit hier mag vragen als het niet zo is dan doe je het maar op slot!
Maar ik heb een game gedownload maar het is dus een Clone CD mirror met Cd1 cd 2 en cd 3 het zijn allemaal .rar bestandjes! Mijn vraag is moet ik die eerst allemaal uitpakken en da op clone cd branden of gewoon bij het .rar bestand bij Clone CD branden?

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 16:23

Bergie

Lekker belangrijk...

Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 18:34:
Hey iedereen ik weet niet of ik dit hier mag vragen als het niet zo is dan doe je het maar op slot!
Als je weet dat het niet mag waarom vraag je het dan toch :?
Maar ik heb een game gedownload maar het is dus een Clone CD mirror met Cd1 cd 2 en cd 3 het zijn allemaal .rar bestandjes! Mijn vraag is moet ik die eerst allemaal uitpakken en da op clone cd branden of gewoon bij het .rar bestand bij Clone CD branden?
rar bestanden moet je eerst uitpakken mbv WinRAR, daarna kan je de inhoud daarvan branden.

[ Voor 3% gewijzigd door Bergie op 02-01-2006 18:37 ]

Yamaha MT-09

Verwijderd

Topicstarter
Bergie schreef op maandag 02 januari 2006 @ 18:37:
[...]

Als je weet dat het niet mag waarom vraag je het dan toch :?

[...]

rar bestanden moet je eerst uitpakken mbv WinRAR, daarna kan je de inhoud daarvan branden.
Ja winrar snap ik maar moet ik echt ALLE bestanden uitpakken en dan met Clone CD?

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

www.google.nl heeft alle antwoorden op jouw vragen.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 16:23

Bergie

Lekker belangrijk...

Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 18:41:
[...]

Ja winrar snap ik maar moet ik echt ALLE bestanden uitpakken en dan met Clone CD?
Als jij nog met een zootje .rar bestanden zit dan zal je die toch eerst uit moeten pakken voordat je met clonecd of wat dan ook aan de slag kan gaan.

Yamaha MT-09

Verwijderd

Je moet gewoon de verschillende rar bestanden uitpakken (vb: CD1). Dan kijk je naar de uitgepakte bestanden (van CD1). Vervolgens start je CloneCD en brand je het grootste uitgepakte bestand ervan op een schijfje ;)

Meer is er niet aan :)

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Haha, jij hebt hulp met warez nodig, en wij gaan je daar niet mee helpen!

Even serieus, lees Het algemeen beleid #warez nog maar eens goed door. ;)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.