Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Palm Zire laadt niet meer op/reageert niet meer

Pagina: 1
Acties:

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Hallo allemaal,

ik heb een probleempje met mijn Palm Zire. Ik gebruikte mijn palm regelmatig, en daardoor laadde ik hem ook op tijdens het syncen. De afgelopen maanden ben ik echter ziek geweest, en heb hem daarom niet opgeladen. Toen ik mijn Palm zojuist pakte bleek hij leeg te zijn (niet zo heel gek). Het opladen wil echter niet lukken, zowel niet via de usb als via het lichtnet. Ik krijg hem dan ook met geen mogelijkheid meer aan.
In de eerste maand toen ik hem kocht had ik dit probleem ook al. Ik kreeg hem niet meer opgeladen. Toen is de accu gefixed door Palm.

Ik heb bij de support gekeken, en ik zou een hard reset moeten doen (aan/uit knop ingedrukt houden met reset). Dit hielp uiteraard niet, ook niet wanneer hij aan was gesloten op het lichtnet. Weet iemand een oplossing? Als ik hem bij Palm laat fixen kost mij dit € 138,75.

Bij voorbaat dank.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Doe eens een reset wanneer hij aangesloten is op het lichtnet.

Alors.

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-11 21:01

BHQ

Gewoon een nachtje in de lader houden, redelijke kans dat ie dan weer boot.

• wcduck
  • Niet online
Het resetten wanneer ie aangesloten is op het lichtnet werkte ook niet. Ik zal hem eens een nachtje laten laden. Ik heb hem al wel een 3 uur in de lader gehad. Dit werkte niet. Eventueel nog andere suggesties=

• Sheedafi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-12-2024

Sheedafi

..::[::Java::]::..

Heb ik zelf ook al eens voorgehad nadat men Palm vastgelopen was.
Heb hem toen ook een nachtje laten opladen en hij werkte terug zoals daarvoor

Heb je al is op de Palm site gezien want er zijn wel een paar methodes om een palm te resetten dacht ik.

[ Voor 28% gewijzigd door Sheedafi op 03-01-2006 14:02 ]

If it jams force it, if it breaks it needed fixing anyway!!

• wcduck
  • Niet online
Klopt ja, ik heb ze allemaal geprobeerd. Niets werkte. Maar hij is dus niet vastgelopen, ik krijg gewoon niets op mijn scherm.

• wcduck
  • Niet online
Het een paar uur op laten laden heeft gewerkt!! Dank jullie voor de suggestie!!

Pagina: 1