Net zoals in de Best Buy Guide van twee maanden geleden wordt de XFX GeForce 6600 256MB (PCI-e, 2x DVI, TV-out, Passief) in deze BBG als videokaart gekozen. Qua specs en prijs een ideaal kaartje, maar bij navraag blijkt dat de leveranciers uit de pricewatch deze kaart helemaal niet kunnen leveren.
Het lijkt erop dat de vermelde prijzen meestal gelden voor de PV-T43P-UAH6, die maar 1xDVI heeft. De kaart uit de BBG is echter de PV-T43P-UDH7. Op de website van XFX kan ik deze kaart ook niet vinden. Waarschijnlijk maakt XFX deze kaart dus niet meer.
Heeft iemand enig idee waar deze kaart nog leverbaar is? Of heeft iemand suggesties voor een andere PCI-Express kaart met passieve koeling en dual DVI?
Ik had dit topic al gevonden, maar daar stonden geen leveranciers in.
Het lijkt erop dat de vermelde prijzen meestal gelden voor de PV-T43P-UAH6, die maar 1xDVI heeft. De kaart uit de BBG is echter de PV-T43P-UDH7. Op de website van XFX kan ik deze kaart ook niet vinden. Waarschijnlijk maakt XFX deze kaart dus niet meer.
Heeft iemand enig idee waar deze kaart nog leverbaar is? Of heeft iemand suggesties voor een andere PCI-Express kaart met passieve koeling en dual DVI?
Ik had dit topic al gevonden, maar daar stonden geen leveranciers in.
[ Voor 11% gewijzigd door David op 02-01-2006 16:46 ]