Is het mogelijk om te sms'en met je pc, door gebruik te maken van je gsm via de infraroodpoort? Zodat je niet met je gsm hoeft te typen enz... Nu ik veel sms met BASE Unlimited zou dat zeer nuttig zijn...
Ja dat kan als je een samsung hebt kan je het met EasyStudio doen en er zijn vast nog legio andere programma's die dat kunnen
Hoe dan? Kan je wat meer informatie geven?Arnout schreef op maandag 02 januari 2006 @ 16:19:
Tuurlijk kan dat.
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2006 16:24 ]
ligt natuurlijk aan je telefoon
als je een swing 200 hebt lukt dat niet.
heb je een d600, dan gaat dat makkelijk, en ook via bluetooth
als je een swing 200 hebt lukt dat niet.
heb je een d600, dan gaat dat makkelijk, en ook via bluetooth
PSN: djmurcielago
Verwijderd
http://www.diafaan.com/products.html
daar kan je mss eens kijken of je een progje vind dat met je telefoon kan omgaan. wij gebruiken hier op stage een progje van ze en dat werkt perfect (is wel met modem)
daar kan je mss eens kijken of je een progje vind dat met je telefoon kan omgaan. wij gebruiken hier op stage een progje van ze en dat werkt perfect (is wel met modem)
Bijna elke mainstream merk telefoon heeft wel een software pakket erbij, waarmee je makkelijk verbinding kan maken (staat in je handleiding) met je PC. Binnen de software kan je je smsjes beheren en nieuwe versturen. (nokia suite bijvoorbeeld).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik heb deze loAt's Mobile Agent gevonden: http://fma.sourceforge.net
Ik vindt het een fantastisch programma, en raad het iedereen aan!
Ik vindt het een fantastisch programma, en raad het iedereen aan!
offtopic:
Als jij nu voortaan meteen even meer informatie geeft over je eigen situatie en als je nu even aangeeft welke opties je al hebt geprobeerd / bekeken? Hier is namelijk al heel veel over gepraat dus overbodige zaken herhalen is een beetje zonde
Als jij nu voortaan meteen even meer informatie geeft over je eigen situatie en als je nu even aangeeft welke opties je al hebt geprobeerd / bekeken? Hier is namelijk al heel veel over gepraat dus overbodige zaken herhalen is een beetje zonde
Maar inderdaad is Float's Mobile Agent fantastisch als je een Ericsson hebt
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1