Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Waarom? Omdat het kan!!
Die heb ik er niet bij, heb een firewire kabel en de camera zelf.Mitch schreef op maandag 02 januari 2006 @ 16:20:
je captureprogramma zou hem gewoon moeten vinden, check idd even de manual
Verder gebruik ik Pinacle 9. Maar hij vindt dus alleen mijn webcam.
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Er gebeurd net zoveel als ik hem aan of uit zet. Hij vindt niks.Krisis1 schreef op maandag 02 januari 2006 @ 16:27:
zet je camera aan, wil wel eens helpen.
Zou ook kunnen dat je iets moet aanzetten in de menu's van de camera.
anders even eerst drivers installeren!
Why should I take life so seriously, I just wanna do what I like to do...!
Krisis1 schreef op maandag 02 januari 2006 @ 16:34:
misschien is deze driver nodig voor je canon cam.
.Supported product(s)
XL2
Verwijderd
Firewire standaard op Asus P4PE, XP herkent de kaart, geen uitroeptekens en toch werd de cam niet herkend.
Totdat ik een andere kabel gebruikte!
Ik had nml zo'n firewirekabel met aan beide zijden een mini-IEEE1394 stekker, heb toen eentje aangesloten met aan 1 zijde die mini firewire stekker en aan de andere kant een brede
../-----------------------|
/ ........................|
\ ........................|
..\-----------------------|
Excuus voor de slechte tekening
Kijk eens goed achter op je pc, mijn kop eraf als je naast die mini ingang ook niet zo'n grotere ziet. Tenslotte is jouw mobo een directe opvolger van de mijne.
Ook heeft MS een aantal patches uitgebracht voor Firewireproblemen onder XP, check maar eens op de update site. Zelf een beetje googelen levert een (enorme) hoeveelheid hits op van mensen met dezelfde problemen als jij, maar gelukkig ook een aantal oplossingen.
Moet wel zeggen dat ik erg blij was dat mijn probleem eigenlijk binnen 3 minuten was opgelost dankzij zoiets triviaals als een ander kabeltje.
Succes!
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2006 00:00 ]
Verwijderd
Staat de camera overigens in VCR mode als je hem aangesloten hebt?