Toon posts:

Welke cooler voor een 6600GT AGP ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img345.imageshack.us/img345/5391/dsc004064qm.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img345.imageshack.us/img345/3517/dsc004055ya.th.jpg

Welke cooler kan ik het beste nemen voor mijn 6600 GT AGP ( zie foto's) ??

De artic silencer past er niet op en bij de zalman vf700 cooler wordt gezegd dat:
  • The HSI heatsink must be used together with the cooler. If the original heatsink integrates the HSI heatsink into one, then you cannot use VF700 on the card.
Zoals je kan zien op de foto's is dit het geval bij mijn kaart. Ik heb geen aparte HSI heatsink maar het zit allemaal in 1 bij de standaard cooler.

Weet iemand een alternatief of een andere cooler die wel op mijn kaart past ?

bvd

XraiDeD

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

de Zalman VF-700 + de Zalman ZM-VHS1, dat is een Hsi speciaal gemaakt voor de 6600(GT) agp ;)
klik zo als je ziet kost het geen drol als je hem samen met een VF-700 koopt zijn die verzendkosten ook het problem niet

Bikemounts.nl Zelf ontworpen & op maat gemaakte houders voor bikeradars & fietscomputers.

• Kwak
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-07-2025
Een vriend van mij heeft de zelfde kaart en bij een LAN party laaste koelde hij hem met een Zalman VF 700 CU. Dit werkte prima.

Afbeeldingslocatie: http://www.buildsilentpc.com/img/zalman_vf700-cu.jpg

Specs

Verwijderd

Topicstarter
GoldenSample schreef op maandag 02 januari 2006 @ 16:19:
de Zalman VF-700 + de Zalman ZM-VHS1, dat is een Hsi speciaal gemaakt voor de 6600(GT) agp ;)
klik zo als je ziet kost het geen drol als je hem samen met een VF-700 koopt zijn die verzendkosten ook het problem niet
Bedankt =)

Verwijderd

dkwakkel schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 11:16:
Een vriend van mij heeft de zelfde kaart en bij een LAN party laaste koelde hij hem met een Zalman VF 700 CU. Dit werkte prima.
Die had dan waarschijnlijk een 6600gt pci-e, die heeft geen hsi bridge en kan dus wel gewoon gekoeld worden zonder hsi bridge koeler

• Kwak
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-07-2025
Ik weet 100% zeker dat hij een AGP kaart heeft. Misschien dat ie wel die bridge koeler had, maar ik dacht het niet.

Het kost allemaal niet zo heel veel en kan het nooit kwaad om wat extra te koelen dus ik zou gewoon die bridge koeler erbij nemen.

Specs

• .Tom
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:32
Ik heb zelf een 6600GT en heb daarop een Zalman VF 700 CU.
Hij steekt alleen wel 30mm boven je kaart uit.
Verder werkt hij prima :).

Het installeren is vind ik wel lastig met die hele kleine schroefjes.

Verwijderd

hij steekt toch ook wat aan de andere kant van de kaart uit? (dat metalen plaatje)... hoeveel mm is dat.?.

ik heb namelijk 2x een 6600 gt in SLI en ik wil weten of zo'n zalman tusssen mijn 2 kaarten past..

de originele fannetjes maken namelijk een irri veel lawaai..
Pagina: 1