Toon posts:

lensflare of toch iets bovennatuurlijk :p

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi tweakers

M'n ouders zijn geruime tijd bevriend met een koppel dat sterk gelooft in het doorgeven van energie en allerlei van die toestanden.
Enkele dagen geleden kwamen deze foto's in m'n mailbox te zitten (foto's van de trouw) , waarop , volgens hen , te zien is dat ze energie uitstralen , waarop ze dan nog vrolijk bleven vertellen dat het enkel te zien is met een digitaal apparaat :7
Volges mij is dit dus dikke larie en is dit een dikke lensflare of iets dergelijks !
graag jullie mening !

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/denotto/tst/test.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/denotto/tst/test2.jpg

thx :Y)

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-01 13:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Vuil op je lens :Y)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Verwijderd

Of een goedkoop Photoshopfilter :z

Beste advies is: niet mee in discussie gaan, die win je toch niet. Er is nl. geen bewijs voor datgeen wat ze geloven, daarvoor heet het geloof :) Wel cool dat al mijn filterflare energietransitie blijkt te zijn ;)

Voor de rest lijkt me dit niet zo heel nuttig, om te gaan discussieren wat het allemaal wel zou kunnen zijn :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2006 15:07 ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

M'n ouders zijn geruime tijd bevriend met een koppel dat sterk gelooft in het doorgeven van energie en allerlei van die toestanden.
Argh, orbs. Maak die lens schoon en het is over. Is overigens niet enkel te zien met een digitaal apparaat: het is enkel vooral te zien als je flitst ;)

LinkedIn
Instagram

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:26

ralpje

Deugpopje

Ik vind die rode en zwarte persoonlijk storender dan die orbs :+

Maar on-topic: ergens in W&L staat een topic over de (al dan niet) hoax praktijken van Char en de Nederlandse Robert. Daar wordt ook uitgebreid gesprokendiscussieerd over het bestaan van 'orbs' of 'energiebollen'. Conclusie: iedereen gelooft wat 'ie wil geloven, overtuigen van een ander standpunt blijkt onmogelijk....

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Verwijderd

Topicstarter
mijn standpunt is idd ook altijd :
zolang ze niet iets onweerlegbaars kunnen aantonen zal ik het nooit geloven , en dit is dus ook weer niet onweerlegbaar ...

Verwijderd

Tja en de andere partij redeneert: zolang jij niet kan bewijzen dat het niet kan bestaan, geloof ik het. Het is om doodmoe van te worden, maar je doet er niks aan. Essentie van het geloof :)

Kortom: laat ze het lekker geloven :)

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
vieze lens of stofdeeltjes in de lucht die het flitslicht weerkaatsen.

zucht .. :)

Verwijderd

Het ziet er uit alsof het een kantkloskleedje van mijn oma is geweest. Wat een onzin :Z :Z :Z

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11-2025
Ik zou die pics toch eens naar de paus doormailen man. Sebiet zegt ie nog dat Maria in je woonkamer is gekomen en kun je geoon Inkomgeld laten betalen voor je woonkamer...

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-01 08:11

Acid_Burn

uhuh

Laat ze dit maar eens lezen
http://home.fujifilm.com/...gital/shooting/flash.html

Kijk een beer met energie :P
Afbeeldingslocatie: http://home.fujifilm.com/products/digital/shooting/images/flash_img.jpg

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:41

Zoefff

❤ 

Mijn god, zijn foto's-met-troepies-erop tegenwoordig een hype ofzo? Dit is nu al het zoveelste topic, en met mijn bovennatuurlijke krachten doe ik ook híer een slotje op.

Als je toch je ei kwijt wilt, doe dat dan in de HK, en wel in het Post hier je bolletjes-fotos's topic ;)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.