Ik heb zelf een seroundset op mn kamer en ik heb hem een tijd niet gebruikt.Ik heb op de subwoofer een steriobox staan en vandaag heb ik weer eens op de seroundset muziek geluistert en tot mn spijt is de bas volgensmij niet meer wat het geweest is.Kan het zijn dat de magneetisme van de stereobox mn subwoofer kapot heeft gemaakt ofzo.Er komt nog wel bas uit en het verschil tussen zonder en met subwoofer draaien is er wel maar de bas is een stuk minder (vroeger kan ik nog wel herinneren dat je het gipswandje aan de overkant van mn sub kan horen/voelen trillen maar dat is nu niet meer
.Het is een subwoofer met voeding in een.Wat kan ik eraan doen om hem weer goed aan de praat te krijgen.
Ik snap echt niet uit dat verhaaltje wtf je nou uit hebt zitten vreten
Wees eens duidelijk..
Ok, woorden als seround en sterio lezen echt onhandig
.
Ik denk dat de instellingen van je versterker of subwoofer niet goed staan (volume van de sub danwel de uitgang van je versterker omhoog draaien).
Magnetisme afkomstig van je gewone luidsprekers kunnen je sub niet kapot maken.
Ik denk dat de instellingen van je versterker of subwoofer niet goed staan (volume van de sub danwel de uitgang van je versterker omhoog draaien).
"man is not truly one, but truly two,"
Ik heb de subwoofer al voluit gezet en de kabel vervangen maar dat helpt allebij niet.mr_petit schreef op maandag 02 januari 2006 @ 14:08:
Ok, woorden als seround en sterio lezen echt onhandig.
Heb je toevallig je sub verplaatst?
Een sub in een hoek van een kamer geplaatst geeft veel meer bas dan een sub midden in de kamer of langs een wand.
Een sub in een hoek van een kamer geplaatst geeft veel meer bas dan een sub midden in de kamer of langs een wand.
"man is not truly one, but truly two,"