Toon posts:

Apache 2.0.55 op Windows NT sp 6

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik ben een Intranet omgeving op aan het stellen en maak gebruik van Apache 2. Ik heb ervaring met Apache 2 onder Windows 2000 en verder, maar de installatie op Win NT is nieuw voor mij. De Apache server is in eerste instantie goed geconfigureerd met PHP en een MySQL database.

Echter wanneer ik nu vanuit de clients twee requests achter elkaar verstuur, krijg ik op de server een Dr. Watson melding met een access violation. De clients kunnen gewoon doorgaan met requests, maar wanneer er teveel Dr. Watson meldingen komen, komen er time-outs op de requests van de clients. Waar kan dat aan liggen? Kan verise 1.3 misschien beter omgaan met Win NT?

Verwijderd

access violation lijkt me niet zo moeilijk uit te zoeken. bij welk process krijg je dit om te beginnen, post eens een stukje drwatson log.

btw nt4 sp6a is niet meer ondersteund door ms, upgraden is aan te raden :)

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-08 10:05
Wat is de exacte melding ? Welke bronnen heb je al geraadpleegd ? Gebruik je losse installers of een combi ?

Misschien offtopic:
Waarom installeer je in ***naam apache op Windows NT 4 ?

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alleen ervaring met Apache. Ik ben idd aan het overwegen om ISS te gebruiken. Na een aantal configuraties in Apache gedaan te hebben, dacht dat het in NT ook zo gefixd was, maar niet dus... Ik zal eens kijken of ik ergens info kan vinden over het instellen van PHP en MYSQL via ISS.

Op de NT machine staat ISS 4.0. Is deze goed in te stellen voor PHP en MySQL?

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-08 10:05
dit is Pns, we verwachten hier dat je zelf ook wat doet. Google er eens op, zat hits als deze. Als dit voor zakelijk gebruik is wil ik je toch aanraden om IIS 5, liever zelfs IIS 6 te gebruiken. Ik vermoed dat er niet veel mensen (meer) zijn die IIS 4 + PHP draaien.

[ Voor 12% gewijzigd door Taigu op 02-01-2006 17:03 ]

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 15:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move PNS > SA

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1