Toon posts:

[vbs] log mailen via script

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik wil doen is het volgende:

Ik heb een script (vbs), als ik die met cscript uitvoer dan controleert het script of er printjobs in de printqueue staan die er langer dan 80 min instaan. Is dit het geval dan delete hij deze job. Dit vindt plaats op onze server.

Nu wil ik het zo maken dat ik een mailtje krijg als er een job is verwijderd (met daarin wat globale info). Wat heb ik hiervoor nodig en hoe stel ik dit in?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wat heb je zelf al gezocht en gevonden? Wat lukte daar niet aan? Waarom niet? Allemaal vragen uit de quickstart die je eigenlijk in je topicstart al zou moeten beantwoorden, maar die ik hier niet beantwoord zie. Wat verwacht je nu van ons? Dat wij een script voor je gaan schrijven? Dat is in elk geval niet de bedoeling.

Bovendien vind ik aardig wat bruikbare tips en complete voorbeeldcode door te [google=visual basic script send email]. Ik kan me dus niet echt voorstellen dat je goed gezocht hebt. Probeer er met die zoekquery maar even uit te komen. Mocht dat niet lukken, dan kun je een nieuw topic openen, maar vermeld in dat nieuwe topic dan wel de dingen die ik hierboven noemde. Zonder informatie kunnen wij je niet helpen. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.