Ik ben met een nieuwe portfoliosite bezig en was toen ik er aan begon van voornemen om alles in CSS te doen. Om alles goed te krijgen in FF en IE ben ik inmiddels al heel wat dagen verder maar dat terzijde. Ben nu echter tegen een probleem aangelopen dat ik zelf niet voor elkaar krijg.
In Firefox

In Internet Explorer

Zoals jullie kunnen zien heb ik in FF te maken met een overlappingsprobleem als de tekst in de div portfoliotxt langer wordt dan de afbeelding. Post ik de CSS ter verduidelijking. Ik heb dus in div portfoliovak die als container dient voor de div .image en de div .portfoliotxt
Code
P.s. als ik de height van de vakken niet in bijv. 100 px maar in 100% of auto zet dan gaat helemaal de layout er aan.......
In Firefox

In Internet Explorer

Zoals jullie kunnen zien heb ik in FF te maken met een overlappingsprobleem als de tekst in de div portfoliotxt langer wordt dan de afbeelding. Post ik de CSS ter verduidelijking. Ik heb dus in div portfoliovak die als container dient voor de div .image en de div .portfoliotxt
Code
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| .image {
border:1px solid #999999;
background-color:#666666;
height:100px;
width: 100px;
margin-right: 10px;
float: left;
}
.portfoliotxt {
font-family: verdana;
font-size:11px;
color:white;
width: 338px;
float: left;
}
.portfoliovak {
margin-left: 20px;
width: 450px;
margin-bottom: 20px;
} |
P.s. als ik de height van de vakken niet in bijv. 100 px maar in 100% of auto zet dan gaat helemaal de layout er aan.......