IE explorer crasht bij bezoek tweakers.net

Pagina: 1
Acties:

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-03 13:45

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
ik ben nu aan t werk op een laptop en wanneer ik tweakers.net site bezoek crasht IE.

dit gebeurd alleen wanneer ik tweakers.net bezoek, met andere websites heb ik er geen last van ..

specs:

Acer aspire 3002WLI laptop
WinXP Home

alle updates geïnstalleerd.

ik heb m'n cache, history enz al eens leeggegooid, maar no success.. iemand een idee?

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-03 20:23
Crasht? Reageert IE niet meer of krijg je een error? en zo ja, welke?

Verwijderd

Ik heb al dagen probs. gehad met het bezoeken van tweakers.net, maar heb geen crashes gehad. Was gewoon buitengewoon traag... Sinds een kleine 5 minuten gaat het weer goed hiero... _/-\o_

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-03 09:47

pasta

Ondertitel

Kijk eens in Firefox crasht op de frontpage!? **oplossing inside** of daar nog een eventuele oplossing staat. :)

Signature

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-03 20:23
Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 13:13:
Ik heb al dagen probs. gehad met het bezoeken van tweakers.net, maar heb geen crashes gehad. Was gewoon buitengewoon traag... Sinds een kleine 5 minuten gaat het weer goed hiero... _/-\o_
Hmm, zo erg is het bij mij niet.. Wel heb ik veel waarschuwingen gezien van certificaten die niet meer geldig waren.. Volgens mij kwamen die van de reclame banners :(

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-03 14:50

Spockz

Live and Let Live

Mjah, ik heb dus ook al dat ik op tweakers.net gewoon een timeout krijg. Waar het aan ligt weet ik niet maar de site was de hele morgen al traag.

edit: Nu werkt het bij mij ook weer als een speer. Vreemde dingen hier. :X

[ Voor 22% gewijzigd door Spockz op 02-01-2006 13:30 ]

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-03 13:45

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
nahh geen time out. echt een foutmeling in de trant van: "IE heeft een fout ondergaan blalalal"

het venster sluit dan en wanneer ik dan opnieuw probeer krijg ik het zelfde..

raar genoeg ben ik nu crash vrij an t surfen.. alleen ik zie onderin dat IE constant bezig is met het openen van de pagina terwijl de pagina al is geladen.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 13:13:
Dat waren problemen met kpn of planet oid. Niet relevant voor dit topic.
Pakjebakmeel schreef op maandag 02 januari 2006 @ 13:15:
Hmm, zo erg is het bij mij niet.. Wel heb ik veel waarschuwingen gezien van certificaten die niet meer geldig waren.. Volgens mij kwamen die van de reclame banners :(
Zie in LA het topic daarover, onhandige bannerboer. Weer een ander iets, ook niet relevant voor dit topic :)
Frenkpie schreef op maandag 02 januari 2006 @ 13:20:
het venster sluit dan en wanneer ik dan opnieuw probeer krijg ik het zelfde..
Kan je er een keer opletten welke banners je ziet? Als de banners nog te zien zijn is een screenshot waarschijnlijk wel handig, een tijdje terug had iemand ook vergelijkbare problemen en wist het tot een specifieke (serie?) banner(s) te herleiden. Omdat er zover we wisten niemand anders problemen mee hadden was en is het echter zo goed als onmogelijk te reproduceren. Mochten er echter meer mensen problemen mee hebben, dan wordt het wel zinvoller er toch nog wat meer achteraan te gaan.
raar genoeg ben ik nu crash vrij an t surfen.. alleen ik zie onderin dat IE constant bezig is met het openen van de pagina terwijl de pagina al is geladen.
Niet alle site-onderdelen hoeven evengoed te laden, met name de banners willen nog wel eens (een tijd lang) traag zijn.

Verwijderd

Hetzelfde probleem heb ik ook op 2 pc's. Mijn explorer crashte alleen op één bepaalde ad. Na overleg met een een frontpageadmin via mail heb ik besloten om de source van de advertenties in mijn hosts file op te nemen, waardoor deze niet meer worden geladen.

open c:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts met kladblok en voeg de volgende regels toe:

127.0.0.1 doubleclick.net
127.0.0.1 doubleclick.com
127.0.0.1 ad.nl.doubleclick.net
127.0.0.1 nl.doubleclick.net

Laat even weten of dit je probleem oplost, misschien is tweakers dan bereid uit te zoeken wat er mis gaat en de betreffende advertenties te verwijderen.
Pagina: 1