Dreamweaver en Windows Server 2003

Pagina: 1
Acties:

• amoen
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-11-2025
Hey!

Vorige week hebben we Windows Server 2003 geinstalleerd. Werkt wel ok, maar ik heb nu behoorlijk wat irritante problemen met Macromedia Dreamweaver 8:
  • Opslaan duurt gemiddeld 5 seconden (vroeger was dit direct).
  • Bestanden vanuit verkenner openen (dubbelklik) gaat raar. Dreamweaver zet de bestanden in een soort cache met dos-achtige namen als: PAGE_W~1.PHP en bovendien wil hij ze ook zo opslaan als ik vervolgens op save-as... druk.
  • Het slepen van de bestanden in mijn Dreamweaver-venster gaat overigens wel prima.
Raar is ook dat als ik hetzelfde bestand op deze 2 verschillende manieren open (klikken of slepen), Dreamweaver ze ook als 2 aparte bestanden ziet!!

Weet iemand misschien of ik hier iets aan kan doen?

groeten,
Jeroen

[ Voor 13% gewijzigd door amoen op 03-01-2006 12:47 ]

heeeeee ..... hoe is het?

• amoen
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-11-2025
Overigens:

als ik die rare 'temp' bestanden save met crtl-s, dan overschrijft hij keurig het origineel. dus dat gaat dan weer onverwachts goed. kheb nu ook alweer een tijdje zitten googlelen, maar nog geen resultaat :'(

edit:

Probleem is opgelost!

Uiteindelijk heb ik alle macromedia programma's maar ge-deinstalleerd en opnieuw geinstalleerd. het probleem doet zich nu niet meer voor. Zal het allemaal laten staan zodat iemand in de toekomst er misschien iets mee kan!

[ Voor 41% gewijzigd door amoen op 04-01-2006 12:33 . Reden: opgelost... ]

heeeeee ..... hoe is het?