Toon posts:

[XP] plug and play bios extension geen aanstuurprogramma

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Op een dag had ik alcohol 120% en virtual driver 7 geprobeerd. Beviel niet, weg ermee. Nadat ik me pc herstarte werd er nieuwe hardware gedetecteerd, raar maar waar ;) Bleek het om Plug and Play Bios Extension te gaan. Ik had geen idee wat het was, bleek het met randapperatuur te gaan. Maar nu word dus nog steeds bij het apparaatbeheer aangegeven dat er geen stuurprogramma's voor dit apparaat geinstalleerd zijn. Ik zoeken op GOT, mobo drivers updaten kon het zijn of herinstalleren. Ik heb de nieuwste mobo drivers opnieuw geinstalleerd, maar het probleem was niet opgelost. Bios updaten kon het ook zijn, maar hier ben ik niet bekend mee. Kan iemand me vertellen hoe ik Plug and Play Bios Extension weer aan de praat kan krijgen? Ik heb btw een asus a8n-sli met nforce 4 drivers.

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:31
Heb dit probleem ook. Alleen ik heb Alcohol er gewoon nog opstaan. Ik heb ook zon geel ! bij plug and play bios extension staan. Ik weet zeker dat het een onderdeel van alcohol is. Hoe is dit te fixen. Alles doet verder wel normaal, maar ik houd er niet zo van als er ergens zon ! staat.

[ Voor 76% gewijzigd door jaaoie17 op 15-04-2006 12:00 ]