multi monitor systeem lukt niet...

Pagina: 1
Acties:

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 12:26
Ik heb nu 2 monitors een nog een oude Stealth 2 S-220 4mb liggen, dus ik dacht mooi ff een multi monitor systeem te bouwen. Niet dus.
Ik heb de S-220 in m'n PC gepropt (samen met mijn V6800 deluxe), en ik probeerde de drivers van de S-220 te installen. Maar hij zegt tijdens het installen van de drivers dat er geen hardware gevonden is, maar de S-220 zit toch ecth in m'n PCI slot.
In apparaatbeheer staat er zo'n mooie uitroepteken voor en het commentaar dat de huidege drivers geen meerdere monitors ondersteunen en zo en dat ik de nieuwste ff moet neerladen, en die heb ik. Maar die nieuwe drivers kunnen alleen geinstalleerd worden met de oude, die er dus niet op wil.
Wie weet de oplossing???

• stunter
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Probeer eens een ander PCI slot dat was het probleem bij mij ook.

• gabberjoost
Laat maar hangen, in een vlaag van grote genialiteit en een hoop geruzie met windows is het gelukt...
8-)

Verwijderd

Op zaterdag 20 januari 2001 17:10 schreef gabberjoost het volgende:
Laat maar hangen, in een vlaag van grote genialiteit en een hoop geruzie met windows is het gelukt...
8-)
Nou, dan zou ik toch graag willen weten hoe je dat voor mekaar hebt gekregen. Een half jaar terug had ik hetzelfde probleem met dito videoplank. Uit frustratie ben ik er toen twee dagen later maar mee gekapt, maar als het jou wel lukt...

• gabberjoost
Ik heb de oude drivers van de cd niet geinstalleerd, maar alleen de nieuwe. Dit doe je door bij het eerste scherm (weet niet meer precies wat daar stond) een vikje neer te zetten bij 'installeer alleen de drivers' of zoiets.
Veel succes...

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

heb het ff getest (had nog een s220 liggen) maar helaas wel kon ik de kaart instaleren maar geen beeld.
Zal wel komen door win2k, in combinatie met nt4 drivers. :(

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

Pagina: 1