Unresolved symbols bij NVdriver(Nvidea

Pagina: 1
Acties:

• duronbug
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:53

duronbug

Step on it.....!

Topicstarter
Ik heb net de nieuwste drivers van nvidea gedownload. Ik draai linux 2.14(Suse 6.4), ik heb dus ook deze versie gedownload. Alleen nu het volgende probleem : Nadat ik de rpm package heb geinstalleerd krijg ik de melding (4x) unresolved symbols. Ik weet dat dit iets te maken heeft met communicatie tussen modules en de kernel. Maar hoe zou je dit probleem kunnen oplossen ? Ik heb al geprobeerd de kernel opnieuwe te compileren en daarna met depmod -F System.map van de gecompileerde kernel te runnen, maar ook nu geeft ie weer unresolved symbols aan.
Is er mischien iemand die hier meer van weet of ervaring mee heeft ??????

Verwijderd

ik weet dat dit geen oplossing is, maar misschien is het slim om een nieuwe kernel te downen (2.4.0)... 2.2.14 heeft namelijk nog geen DRI of AGP support, en dat is precies waar de NVidia drivers voor geoptimized zijn...

verder weet ik niet hoe je die unresolved symbols anders weg kan krijgen.. het werkt toch nog wel mag ik hopen? :)

Verwijderd

YAH, dat probleem had ik vanmorgen en gistern ook, maar het is me net gelukt dit te verhelpen door de kernel headers te downloaden en te plaatsen. Weet n iet hoe dat onder suse gaat maar bij debian heb ik die gedowned van packages.debian.org (met dank aan thunderbird2k)