Hallo,
Ik heb een goede nieuwe pc speciaal in de winkel laten maken om zware spelletjes op te spelen. Maar nou heb ik het volgende probleem. Namelijk als ik Delta force Extreme zit te spelen ( of een ander zwaarder spel) loopt mijn beeld vast en kan ik helemaal niks meer doen, Het rare is dat dit nogal verschilt wanneer het beeld vastloopt, zo kan ik soms een half uur spelen, maar als ik het een andere keer probeer loopt hij na nog geen minuut al vast. Ctr-alt-delete werkt niet meer. Dus ben ik genoodzaakt mijn computer via de resetknop aan en uit te zetten.
Ik zal hier even mijn Systeem posten:
ASUS Radeon 9600 XT 128 MB ram (Voeding 400 Watt)
Intel Pentium 4 875P Neo 3.00 GHZ
512 mb DDR
Maxtor 120 GB
Ik heb al geprobeerd:
-VPU recover aan/uit te zetten
-AGP van 8 Naar 4
Ik post hier even een screenshot van speedfan als enkel MSN aanstaat:

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
P.S
Als jullie nog wat willen weten over Specs ofzo vraag het dan even maar ik dacht dat dit het belangrijkste was.
Groetjes, Ricardo
Ik heb een goede nieuwe pc speciaal in de winkel laten maken om zware spelletjes op te spelen. Maar nou heb ik het volgende probleem. Namelijk als ik Delta force Extreme zit te spelen ( of een ander zwaarder spel) loopt mijn beeld vast en kan ik helemaal niks meer doen, Het rare is dat dit nogal verschilt wanneer het beeld vastloopt, zo kan ik soms een half uur spelen, maar als ik het een andere keer probeer loopt hij na nog geen minuut al vast. Ctr-alt-delete werkt niet meer. Dus ben ik genoodzaakt mijn computer via de resetknop aan en uit te zetten.
Ik zal hier even mijn Systeem posten:
ASUS Radeon 9600 XT 128 MB ram (Voeding 400 Watt)
Intel Pentium 4 875P Neo 3.00 GHZ
512 mb DDR
Maxtor 120 GB
Ik heb al geprobeerd:
-VPU recover aan/uit te zetten
-AGP van 8 Naar 4
Ik post hier even een screenshot van speedfan als enkel MSN aanstaat:
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
P.S
Als jullie nog wat willen weten over Specs ofzo vraag het dan even maar ik dacht dat dit het belangrijkste was.
Groetjes, Ricardo