Toon posts:

Help me, doen of niet????

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik kan van een vriend een gloednieuwe writer kopen, voor 275,- Dit is een HP loopwerk van binnen, en merk is verder onbekend geloof ik, speeds 8 4 32, helaas een klein puntje, hij heeft maar een 2mb buffer. Nou is mijn vraag KOPEN of NIET, of anders wachten op een betere, zoals de Acer of offcourse de Plextor (alles is IDE).

Mijn PC een Cel466@525mhz, 128mb SD-RAM 100mhz, 20gig schijf

Please help me
alvast bedankt

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:56
Ruikt als de Aldi brander. Zie http://www.aldi.com en dan naar de Nederlandse sectie.
Ik zou twijfelen aan de kwaliteit als ie 'em nu voor dat bedrag kwijt wil.

Verwijderd

Topicstarter
nee, die dingen zijn gejat ergens, hij had er 5, hij heeft er nog 2 ofzo, en ik wou er misschien ook wel eentje, maar ik weet het dus niet zeker.
Ze kunnen van de aldi zijn weet ik niet

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:46

me1299

$ondertitel

Gejat zelfs... Das helemaal mooi.. Nou ja, ik brand ook bij mijn leven, en volgens sommige mensen is dat ook jatten :P

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:56
2 Mb, 8x4x32x en een onbekend merk met een sterke neiging naar een HP loopwerk (eigenlijk een Philips) dar ruikt nog steeds naar Aldi. Persoonlijk zou ik voor gestolen stuff geen rode cent betalen.
Heet apparaatje dus :)

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Gestolen waar?
Na je dood zul je verder branden >:)

Een cliche is ooit origineel begonnen

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-06 23:05

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Uhmmz... ik heb inmiddels geleerd dat je niet op je fikker moet besparen. HP staat bij mij ook niet zo goed aangeschreven... en dat 'betere' merk dat je noemde; Acer? Die al helemaal niet!!! Een brok ellende met m'n vorige 4x4x32 IDE!!! Plextor schopt kont daarentegen!!! ;)

Verwijderd

Ik heb een HP7200 met frmware update en maar een buffer van 750Kb, en die doet het prima met allerlei brandsoftware, 80 minuten etc...
Pagina: 1