There are 11 kind of people in the world, ones that can read binary, ones that can't and ones that complain about my signature
PC Specs | Mo Murda Squad Clan
Van source ? Een aardige lijst :
- Al je dependancies in RPM breken om mee te beginnen.
- rpm van RH7.3 werkt niet samen met die glibc versie, die moet je upgraden
- Verder werkt de RH7.3 RPM niet samen met de glibc die je wil
- Coreutils en shadow-utils moet je upgraden
Ik zou in jouw geval kiezen voor packages uit CentOS, en die desnoods van source builden. Nog beter : Gewoon upgraden
- Al je dependancies in RPM breken om mee te beginnen.
- rpm van RH7.3 werkt niet samen met die glibc versie, die moet je upgraden
- Verder werkt de RH7.3 RPM niet samen met de glibc die je wil
- Coreutils en shadow-utils moet je upgraden
Ik zou in jouw geval kiezen voor packages uit CentOS, en die desnoods van source builden. Nog beter : Gewoon upgraden
Hmm.. Ik heb die gcc 3.3.6 nu gecompileerd en dat ging goed, een make install heeft het spul in /usr/local/ geinstalleerd. Maar nu is het zo dat wanneer ik gcc -v doe van watvoor locatie dan ook, hij altijd gcc-3.3.6 pakt en de oude links laat liggen, gaat dit voor problemen zorgen of kan het wel gewoon werken? Moet ik misschien ook de glibc-3.3.6 nog installeren in /usr/local of is dat dom?
Mocht het niet slim zijn, kan ik dan die nieuwere versie van gcc uitschakelen? Zodat een gcc -v gewoon weer default naar /usr/bin/gcc ipv /usr/local/bin/gcc..
Mocht het niet slim zijn, kan ik dan die nieuwere versie van gcc uitschakelen? Zodat een gcc -v gewoon weer default naar /usr/bin/gcc ipv /usr/local/bin/gcc..
There are 11 kind of people in the world, ones that can read binary, ones that can't and ones that complain about my signature
PC Specs | Mo Murda Squad Clan