Ik zit met een probleem. Voor school hebben wij de opdracht gekregen om een website te maken. We zijn helemaal vrij in het bedenken van de inhoud van de pagina, alleen moeten wij ons echter aan een aantal eisen houden.
Zo moeten wij gebruik maken van Frames, Tabellen, enz.
Ik heb nu voor het eerst in mijn leven een pagina in elkaar gezet in HTML, wat ook geeist wordt vna ons. Ik heb al mijn bestanden in een .zip file gezet. Dat is hier te downloaden:
http://www.filefactory.co...=73676248d6202082e42f05ac
En ik heb me site laten uploaden, alleen hier zijn enkele foto's ed. vergeten up te loaden. Dus als je foto's ziet die niet weergegeven worden, ligt het daaraan. Ook is hierop een soort van banner aan de boven kant van de site niet geupload. Hier de link van mijn site:
http://www.vullers.net/tzsite/Startpagina.html
Nu zit ik echter met een probleempje. Ik heb, zoals je ziet, een menu aan de linker zijde van het scherm. Als je klikt op Producten, komt er een menutje naar beneden met meerdere functies. Als je klikt op Help & Service dan wordt er ook een uitschuifmenu geopend, alleen wordt die op een gegeven moment in het midden van de pagina geopend. Als je daarna klikt op Tips & Trucs wordt die standaard geopend in het midden van mijn pagina, waar die niet geopend moet worden, terwijl de codes exact hetzelfde zijn.
Zou iemand mij hier asjeblieft mee kunnen helpen? Ik kom er niet uit, mijn leraar kan mij het antwoord niet geven en mijn deadline verloopt op 9 januari.
Hier geef ik nog een aantal code's waar naar mijn idee de fouten bevatten.
Code van het linker, menu frame:
Hier de code van het uitschuifmenu Producten:
Hier de code van eehm Help & Service. Waar een fout in zit (en dan niet van een dubbele center tag, want dit weet ik:
En hier van Tips En trucs die ook fouten moet bevatten:
Zo moeten wij gebruik maken van Frames, Tabellen, enz.
Ik heb nu voor het eerst in mijn leven een pagina in elkaar gezet in HTML, wat ook geeist wordt vna ons. Ik heb al mijn bestanden in een .zip file gezet. Dat is hier te downloaden:
http://www.filefactory.co...=73676248d6202082e42f05ac
En ik heb me site laten uploaden, alleen hier zijn enkele foto's ed. vergeten up te loaden. Dus als je foto's ziet die niet weergegeven worden, ligt het daaraan. Ook is hierop een soort van banner aan de boven kant van de site niet geupload. Hier de link van mijn site:
http://www.vullers.net/tzsite/Startpagina.html
Nu zit ik echter met een probleempje. Ik heb, zoals je ziet, een menu aan de linker zijde van het scherm. Als je klikt op Producten, komt er een menutje naar beneden met meerdere functies. Als je klikt op Help & Service dan wordt er ook een uitschuifmenu geopend, alleen wordt die op een gegeven moment in het midden van de pagina geopend. Als je daarna klikt op Tips & Trucs wordt die standaard geopend in het midden van mijn pagina, waar die niet geopend moet worden, terwijl de codes exact hetzelfde zijn.
Zou iemand mij hier asjeblieft mee kunnen helpen? Ik kom er niet uit, mijn leraar kan mij het antwoord niet geven en mijn deadline verloopt op 9 januari.
Hier geef ik nog een aantal code's waar naar mijn idee de fouten bevatten.
Code van het linker, menu frame:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| <HTML> <HEAD> <TITLE>Bloemenhof 't Hoefblad</TITLE> </HEAD> <CENTER> <BODY BACKGROUND="logo.jpg"> </CENTER> <CENTER> <A HREF="home.html" TARGET="hoofdframe">[img]"home1.jpg"[/img]</A><BR><BR> <A HREF="geschiedenis.html" TARGET="hoofdframe">[img]"Geschiedenis1.jpg"[/img]</A><BR><BR> <A HREF="producten.html" TARGET="linken">[img]"Producten1.jpg"[/img]</A><BR><BR> <A HREF="personeel.html" TARGET="hoofdframe">[img]"Personeel1.jpg"[/img]</A><BR><BR> <A HREF="nieuwsbrief.html" TARGET="hoofdframe">[img]"nieuwsbrief1.jpg"[/img]</A><BR><BR> <A HREF="tipsentrucs.html" TARGET="hoofdframe">[img]"tipsentrucs1.jpg"[/img]</A><BR><BR> <A HREF="helpenservice.html" TARGET="hoofdframe">[img]"Helpenservice1.jpg"[/img]</A><BR><BR> [img]"afsluitingknop.jpg"[/img] </CENTER> </BODY> </HTML> |
Hier de code van het uitschuifmenu Producten:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
| <HTML> <HEAD> <TITLE>Bloemenhof 't Hoefblad</TITLE> </HEAD> <CENTER> <BODY BACKGROUND="logo.jpg"> </CENTER> <CENTER> <A HREF="home.html" TARGET="hoofdframe">[img]"home1.jpg"[/img]</A><BR><BR> <A HREF="geschiedenis.html" TARGET="hoofdframe" ALIGN="center">[img]"Geschiedenis1.jpg"[/img]</A><BR><BR> <A HREF="producten.html" TARGET="linken" ALIGN="center">[img]"Producten1.jpg"[/img]</A><BR><BR> </CENTER> <UL> <LI><A HREF="kerst.html" TARGET="hoofdframe">Kerst</A><BR></LI> <LI><A HREF="boeket.html" TARGET="hoofdframe">Boeketten</A><BR></LI> <LI><A HREF="rouw.html" TARGET="hoofdframe">Rouwstukken</A><BR></LI> <LI><A HREF="bruid.html" TARGET="hoofdframe">Bruidsboeket</A><BR></LI> <LI><A HREF="bloemstuk.html" TARGET="hoofdframe">Bloemstukken</A><BR></LI> </UL> <CENTER> <A HREF="personeel.html" TARGET="hoofdframe" ALIGN="center">[img]"Personeel1.jpg"[/img]</A><BR><BR> <A HREF="tipsentrucs.html" TARGET="hoofdframe">[img]"tipsentrucs1.jpg"[/img]</A><BR><BR> <A HREF="nieuwsbrief.html" TARGET="hoofdframe" ALIGN="center">[img]"Nieuwsbrief1.jpg"[/img]</A><BR><BR> <A HREF="helpenservice.html" TARGET="linken" ALIGN="center">[img]"Helpenservice1.jpg"[/img]</A><BR><BR> [img]"afsluitingknop.jpg"[/img] </CENTER> </BODY> </HTML> |
Hier de code van eehm Help & Service. Waar een fout in zit (en dan niet van een dubbele center tag, want dit weet ik:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
| <HTML> <HEAD> <TITLE>Bloemenhof 't Hoefblad</TITLE> </HEAD> <CENTER> <BODY BACKGROUND="logo.jpg"> </CENTER> <CENTER> <A HREF="home.html" TARGET="hoofdframe">[img]"home1.jpg"[/img]</A><BR><BR> <A HREF="geschiedenis.html" TARGET="hoofdframe" ALIGN="center">[img]"Geschiedenis1.jpg"[/img]</A><BR><BR> <A HREF="producten.html" TARGET="linken" ALIGN="center">[img]"Producten1.jpg"[/img]</A><BR><BR> <A HREF="personeel.html" TARGET="hoofdframe" ALIGN="center">[img]"Personeel1.jpg"[/img]</A><BR><BR> <A HREF="tipsentrucs.html" TARGET="hoofdframe">[img]"tipsentrucs1.jpg"[/img]</A><BR><BR> <A HREF="nieuwsbrief.html" TARGET="hoofdframe" ALIGN="center">[img]"Nieuwsbrief1.jpg"[/img]</A><BR><BR> <A HREF="helpenservice.html" TARGET="linken" ALIGN="center">[img]"Helpenservice1.jpg"[/img]</A><BR><BR> </CENTER> <UL> <LI><A HREF="contact.html" TARGET="hoofdframe">Contact</A><BR></LI> <LI><A HREF="vragenfaq.html" TARGET="hoofdframe">Vragen/FAQ</A><BR></LI> <LI><A HREF="algemene voorwaarden.html" TARGET="hoofdframe">Alg. voorwaarden</A><BR></LI> <LI><A HREF="privacy.html" TARGET="hoofdframe">Privacy</A><BR></LI> <LI><A HREF="bestelformulier.html" TARGET="hoofdframe">Bestelformulier</A><BR></LI> </UL> <CENTER> [img]"afsluitingknop.jpg"[/img] </CENTER> </BODY> </HTML> |
En hier van Tips En trucs die ook fouten moet bevatten:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
| <HTML> <HEAD> <TITLE>Bloemenhof 't Hoefblad</TITLE> </HEAD> <CENTER> <BODY BACKGROUND="logo.jpg"> </CENTER> <CENTER> <A HREF="home.html" TARGET="hoofdframe">[img]"home1.jpg"[/img]</A><BR><BR> <A HREF="geschiedenis.html" TARGET="hoofdframe" ALIGN="center">[img]"Geschiedenis1.jpg"[/img]</A><BR><BR> <A HREF="producten.html" TARGET="linken" ALIGN="center">[img]"Producten1.jpg"[/img]</A><BR><BR> <A HREF="personeel.html" TARGET="hoofdframe" ALIGN="center">[img]"Personeel1.jpg"[/img]</A><BR><BR> <A HREF="tipsentrucs.html" TARGET="linken">[img]"tipsentrucs1.jpg"[/img]</A><BR><BR> </CENTER> <UL> <LI><A HREF="verzorgingsnijbloemen.html" TARGET="hoofdframe">Verzorging Snijbloemen</A><BR></LI> <LI><A HREF="boeket.html" TARGET="hoofdframe">Boeketten</A><BR></LI> <LI><A HREF="rouw.html" TARGET="hoofdframe">Rouwstukken</A><BR></LI> <LI><A HREF="bruid.html" TARGET="hoofdframe">Bruidsboeket</A><BR></LI> <LI><A HREF="bloemstuk.html" TARGET="hoofdframe">Bloemstukken</A><BR></LI> </UL> <CENTER> <A HREF="nieuwsbrief.html" TARGET="hoofdframe" ALIGN="center">[img]"Nieuwsbrief1.jpg"[/img]</A><BR><BR> <A HREF="helpenservice.html" TARGET="linken" ALIGN="center">[img]"Helpenservice1.jpg"[/img]</A><BR><BR> [img]"afsluitingknop.jpg"[/img] </CENTER> </BODY> </HTML> |
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2006 23:48 ]