Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Dit doen alle kleuren inkt-jet printer die ik tot nu toe in m'n vingers heb gehad. Het komt volgens mij puur van het oppakken van het papier uit het papier bakje, wat steeds net iets anders gaat. Laserjets doen dit wel beter, omdat het papier uit een lade komt en dus altijd op bijna exact dezelfde manier ingevoerd wordt.
[ Voor 7% gewijzigd door BCC op 01-01-2006 23:48 ]
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
Mss eens je printer calibreren....Bij HP printers helpt dat meestal. Dat ding werkt met blauwe leds enzo om het papier er recht in te krijgen enzo (werkt voor geen meter maarja)
Bij mij (Canon iP4000) verschillen de pagina's niet in hoogte. Hoewel het papier ook uit de lade komt denk ik niet dat dit verschil (zou moeten) maken met een top-loader. Ik zou proberen een pdf te maken van je bestand en die te printen. Omdat deze volledig grafisch naar de printer wordt verstuurd heb je vaak minder last van eigen interpretatie van de printer.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini