Hallo,,
Een paar dagen terug heb ik de Sony RDR-HX919 dvd-recorder met HDD binnen gekregen. Dit is een heel nieuw apparaat maar mischien dat iemand mij toch kan helpen In het begin was het even wennen met de instellingen etc. en na een paar keer vast te lopen (
) snapte ik het apparaat. In het begin waren de menus zwartwit, maar nadat ik de setup-wizard opnieuw heb gedaan werden de menuus weer kleur, maar als ik nu iets opneem, en dat dan ga afspelen wordt het beeld zwart/wit. Als ik het opgenomen stuk video op DVD brand en in mijn computer afspeel is het echter wel in kleur. Nadat ik het opgenomen stuk video heb gekeken (in zwart/wit) en ga dan verder live tv kijken via de DVD-speler, is dit beeld ook zwart/wit en pas nadat ik het systeem heb uitgeschakeld en weer opnieuw heb ingeschakeld is het beeld weer in kleur totdat ik een stu kvideo van de HDD ga kijken... Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik heb de kabels al gecontroleerd, hier ligt het niet aan. Ook heb ik de video-uitgang-instelligen (om het zo maar te noemen) volgens het boekje aangepast aan mijn TV. Ook heb ik de recorder al gereset en weer opnieuw ingesteld, dit helpt ook niet. Heeft er iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen??
Bedankt alvast en de beste wensen, SAplayer
Een paar dagen terug heb ik de Sony RDR-HX919 dvd-recorder met HDD binnen gekregen. Dit is een heel nieuw apparaat maar mischien dat iemand mij toch kan helpen In het begin was het even wennen met de instellingen etc. en na een paar keer vast te lopen (
Bedankt alvast en de beste wensen, SAplayer