Toon posts:

Harman Kardon DVD 22 component uitgang werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Modbreak:Dit topic is afgesplitst van het algemene topic over de DVD 22. Om het forum overzichtelijk te houden behandelen we specs en problemen apart. :)

Ff een schopje (A)

Ik heb deze speler maar ik krijg de component uitgang niet aan de gang. Ik stel alles gewoon goed in maar ik krijg geen component beeld. Heeft iemand dit ook? Of kan iemand die component werkend heeft uitleggen hoe hij/zij dit gedaan heeft?

En ja de tv ondersteunt het gewoon en nee het is geen composiet

Alvast Bedankt

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2006 18:50 ]

• zeroxcool
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-02 14:43
Gebruik je progressive of interlaced scanning?

Ik heb de DVD22 zelf ook, ik gebruik echter gewoon de SCART-uitgang. Maar op enkele internationale fora heb ik eens gelezen dat het hier wel eens aan ligt...

zeroxcool.net - curity.eu

Verwijderd

Op interlaced gebeurt er niks en op progressive ook niets. Als ik de scart op de component aansluit (dus scart naar component kabeltje) krijg ik echter wel beeld.

• zeroxcool
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-02 14:43
Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2006 @ 18:28:
Op interlaced gebeurt er niks en op progressive ook niets. Als ik de scart op de component aansluit (dus scart naar component kabeltje) krijg ik echter wel beeld.
Is dat dan RGB-beeld, geeft je TV in ieder geval aan 'wat' hij dan ontvangt?

Wat je ook kunt proberen is het andersom te doen, component naar SCART (als je een SCART-ingang op je TV hebt).

zeroxcool.net - curity.eu

Verwijderd

Als ik de scart op RGB zet krijg ik extreem slecht beeld wat weg valt en gewoon helemaal door elkaar loopt.

Verwijderd

Schopje(A)

Ik heb overigens zo een Sony Bravia geval. Ik weet niet of er known issues zijn met die combinatie?

Component naar Scart werkt niet, Scart naar component wel. Maar ik wil gewoon Component naar Component.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2006 15:37 ]

• keesheid
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-02 10:00
Is het niet een defecte uitgang. H/K staat niet bekend om zijn superieure kwaliteit met de DVD22.(heb ik gemerkt).
Probeer ff een andere te regelen, en kijken of je dan met dezelfde instellingen wel beeld kunt krijgen.
Of miss ff andere kabelke?

• birdie_man
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-01 15:49
Ik heb mijn dvd 22 via de scart uitgang op mijn TV aangesloten (oude Philips crt). Daarnaast hangt er een kabel aan de component uitgang om de beamer (progressive) aan te sturen bij behoefte. Bij mij werkt het probleemloos, al gaat het videosignaal wel als composiet over de scart als je ook een component kabel hebt aangesloten.

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:03
Ik heb hier mijn DVD 22 gewoonmet een scart kabel aan de tv hangen. En heb geen rpoblemen hoor. Probeer het idd eens meteen andere speler, of andere kabel. En anders terug naar de verkoper.

Verwijderd

Ik heb het zelfde probleem ook gehad met deze dvd speler. Ik heb de dvd speler eerst met scart aangesloten en daarna in het setup-menu onder video output component geselecteerd, pas daarna werkte bij mij de component aansluiting.

suc6
Pagina: 1